Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Met welke software kan ik handmatig seca-code's schrijven op m'n card?<BR>Dus de in tekst opgehaalde key's.<BR>Tot op heden pogingen gewaagd metCardtools, ***geen-reclame***,chipcard en picbined.

Geplaatst:

je kunt ze het beste editen met picbin.<BR>Als je dit gedaan hebt sla je de files op en brand ze met een ander programma.<BR>Welk programma je moet gebruiken hangt af van je brander.<BR>picbin is de makkelijkste,als je even aangeeft welke brander je hebt (en kaart),dan is er vast wel iemand die je zegt wat voor programma je nodig hebt .<BR>Kijk ook eens in de site van Dugawatie ddaar vindt je zeer veel en duidelijke informatie.<BR>Je vind de url in de linksectie onder satpages. cool.gif" border="0

Geplaatst:

Toch moet je ook Secanix een keer proberen. Het is voor secafiles een makkelijk programma. Als aan het einde van de maand sommige keys niet meer werken lees je Eeprom in, update handmatig de keys die niet meer werken en schrijf ze daarna gelijk weer op je kaart terug. cool.gif" border="0

Geplaatst:

Ik gebruik hiervoor picbined werkt altijd als de instellingen goed staan (Seca)voor de goldkaart (gw).<P>Zou Secanix ook wel eens willen proberen maar weet niet waar ik dit op kan halen.<BR>Op de site van Duwgati is het niet te vinden. <A HREF="http://satpages.sat4all.com" TARGET=_blank>http://satpages.sat4all.com</A> <P>@ Dr.Humax<BR>Weet je nog waar je secanix vandaan komt of waar het nu staat.<P>gr. Johan cool.gif" border="0 is morgen op vakantie cool.gif" border="0

Vult u rustig aan !!!

Geplaatst:

Misschien moet je hem op je site erbij zetten Duwgati. Vragen wel meer mensen om.<P>p.s. Ik heb ook een nederlandse gebruikaanwijzing erbij in Word.doc. Met plaatjes en al. Als je hem wil hebben hoor ik het wel.

Geplaatst:

@ xfiles69<P>google opzoeken en secanix invullen is inderdaad niet zo moeilijk.<BR>Het downloaden van dit programma is echter heel iets anders.<BR>Ken je deze ERROR/ Not fond en ga zo maar een tijdje door.<P>thx Johan cool.gif" border="0 is morgen op vakantie cool.gif" border="0 en is er aan toe cool.gif" border="0

Vult u rustig aan !!!

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.