trojan Geplaatst: 29 juli 2013 Geplaatst: 29 juli 2013 Is het weer een nieuwe anticardsharemaatregel van CD? Sinds gisteren continu kaarten op zwart.... gr
Moderator ceesv Geplaatst: 29 juli 2013 Moderator Geplaatst: 29 juli 2013 Kan je iets duidelijker zijn? Geef eens aan hoe je je kaarten gebruikt en waarom je denkt dat er nieuwe anti-cardshare maatregelen van toepassing zijn? Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Gerard 76 Geplaatst: 29 juli 2013 Geplaatst: 29 juli 2013 Geen last van. Ik gebruik geen extra kaarten meer sinds kort. De box boven heeft nu een lijntje naar beneden. Geen problemen tot nog toe..
krui21 Geplaatst: 30 juli 2013 Geplaatst: 30 juli 2013 Ik heb het hier ook hoor sinds gisteravond...4 sids en alles gaat op zwart. Opnieuw activatie aangevraagd en nu op 3 ontvangers gaat alles weer goed. Dus ben bang dat ook 4 sids binnenkort verleden tijd is....
greevels Geplaatst: 30 juli 2013 Geplaatst: 30 juli 2013 (aangepast) Voorspelbaar toch .De voetbalcompetitie begint weer, Nu de zomerstop op tv weer bijna voorbij is is er weer een taak voor CDNL weggelegd 30 juli 2013 aangepast door greevels
drz Geplaatst: 30 juli 2013 Geplaatst: 30 juli 2013 (aangepast) Al gaat de hele boel naar 1 sid, dan neemt de handel in tv kanalen alleen maar toe. Hoe dichter M7 alles probeert dicht te timmeren, des te makkelijker gaat het worden. In plaats van 2 of 3 payservers, heb je er 40 die gezamenlijk alles aanbieden. En zelfs jan met de pet kan zijn sid sharen. ..en probeer die maar eens uit de lucht te halen! De stommiteit is weer behoorlijk aanwezig in dat bedrijf.. 30 juli 2013 aangepast door drz "Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."
manuel2004 Geplaatst: 31 juli 2013 Geplaatst: 31 juli 2013 (aangepast) ## Dergelijk 'hondsonbeschoft' taalgebruik wordt hier niet getolereerd! 1 augustus 2013 aangepast door Michel taalgebruik
krui21 Geplaatst: 31 juli 2013 Geplaatst: 31 juli 2013 Denk dat ze meer 2de kaartjes willen verkopen, bij mijn 3de tuner en beneden 1 opname maken gaat het binnen de korste keren weer fout. Wat is dit jammer zeg... Heb het inmiddels ook wel een beetje gehad met CD
Mojo Geplaatst: 1 augustus 2013 Geplaatst: 1 augustus 2013 Ik heb het hier ook hoor sinds gisteravond...4 sids en alles gaat op zwart. Opnieuw activatie aangevraagd en nu op 3 ontvangers gaat alles weer goed. Dus ben bang dat ook 4 sids binnenkort verleden tijd is.... Dat zal dus niet gebeuren. Tel maar even mee hoe ik denk dat ze aan die 4 sid's komen: ned1, ned2, ned3 en de regionale tv (voor zover gecodeerd) You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen