Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Allereerst ben ik een blondje op het gebied van satelliet tv. Wij hebben 5 jaar geleden een caravan gekocht en hierbij de decoder, schotel en smartcard van Canal Digitaal overgenomen.

Decoder is een Strong 6850, schotel 60 cm (merkloos) met 1 kop. We hebben een recreatieabonnement. 5 jaar lang tot alle tevredenheid gewerkt. Vanaf dit jaar vallen de zenders steeds weg. Als je de tv+decoder aanzet is er geen probleem. Na 5 minuten gaat het haperen en valt het beeld gewoon weg. Voorheen duurde dit een minuut of 10, daarna deed de zender het gewoon zonder probleem (tenzij je ging zappen want bij een nieuwe zender begon de ellende weer)

Vanaf juni hapert het continu en kunnen we amper tv kijken. Waar kan dit aan liggen ?

Omdat er nu steeds info in beeld komt dat er veel verandert naar een winkel geweest om ons te laten informeren over de wijzigingen. Volgens verkoper zouden we een nieuwe (HD)decoder moeten hebben met een duo kop. Kosten € 299. Ik vind tv kijken leuk als we de weekenden op de camping zijn, maar ik ga echt niet dit soort bedragen uitgeven.

Is er geen goedkopere oplossing ? Tweedehands decoder en nieuwe kop ?

Geplaatst:

Er zijn altijd goedkopere oplossingen.

En er zijn al heel wat vragen geweest over "oude receivers vervangen" , dus ook al paginaaaas adviezen beschikbaar.

Toch zou je ook je kaartje eens in een andere moderne receiver moeten stoppen, om te zien of dat kaartje misschien stuk is...

dat kan ook (zo bleek dat zeer recent uit een soortgelijke vraag op sat4all)

ciao

Dark & Long ,  Drift 2 Dark Train

Underworld

Geplaatst:

Heb inmiddels contact gehad met canal Digital en ze boden mij een deal... NIeuwe HD decoder, nieuwe schotel met dubbele kop voor € 79. En het wordt nog op de camping geleverd ook ! De enige voorwaarde was dat ik 12 maanden zou blijven ;)

Prima deal.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen