Moderator ceesv Geplaatst: 30 juli 2013 Moderator Geplaatst: 30 juli 2013 ZDF zit ook op Hotbird op 13 graden oost, misschien toch eens kijken naar welke satelliet je schotel gericht staat> Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
stevie-v Geplaatst: 30 juli 2013 Geplaatst: 30 juli 2013 Als je fta kiest dan kies je voor vrij te ontvangen zenders dan komen er geen commerciële zenders in je lijst voor VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.
Moderator ceesv Geplaatst: 30 juli 2013 Moderator Geplaatst: 30 juli 2013 Wel, wanneer die fta zijn. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
stevie-v Geplaatst: 30 juli 2013 Geplaatst: 30 juli 2013 Mocht hij op de 13 staan gericht dan moet je ook de zender zien RAI 1 onder andere VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.
rovermgfan Geplaatst: 31 juli 2013 Auteur Geplaatst: 31 juli 2013 Hij staat gewoon op de 19.2 gericht. De RAI staat er niet tussen. Als ik naar de lijst van de te ontvangen zenders via Astra 1 kijk, klopt dit met de zenders die ik op de ontvanger heb staan, behalve de commerciële. Dus geen RTL, VOX ed.
Sprietje Geplaatst: 31 juli 2013 Geplaatst: 31 juli 2013 Beste rovermgfan RTL en VOX zijn vrij te ontvangen Duitse zenders. Als jij die niet in je zenderlijst krijgt, dan zijn de transponders waar ze op zitten nog niet in je satellietontvanger ingeladen. Je moet dat dan eerst handmatig doen. Gebruik hiervoor de gegevens van www.kingofsat.net. Als je tuner beschikt over een Blindscanfunctie, dan zoekt hij zelf alle transponders op en hoef je niets handmatig in te voeren.
Sverige Geplaatst: 31 juli 2013 Geplaatst: 31 juli 2013 Hier zie je een overzicht van de freqenties die actief zijn op de astra 19.2 Oost. de rode zenderrs zijn gecodeerrd, en heb je dus niet zonder kaart... astra_satblockverzeichnis.pdf - VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost Missachtet wird, was es umsonst gibt (Else Pannek)
rovermgfan Geplaatst: 31 juli 2013 Auteur Geplaatst: 31 juli 2013 Beste rovermgfan RTL en VOX zijn vrij te ontvangen Duitse zenders. Als jij die niet in je zenderlijst krijgt, dan zijn de transponders waar ze op zitten nog niet in je satellietontvanger ingeladen. Je moet dat dan eerst handmatig doen. Gebruik hiervoor de gegevens van www.kingofsat.net. Als je tuner beschikt over een Blindscanfunctie, dan zoekt hij zelf alle transponders op en hoef je niets handmatig in te voeren. Dit snap ik niet. Zoals je zegt, zijn RTL en VOX vrij te ontvangen. Staat ook hier:http://nl.kingofsat.net/freqs.php?&pos=19.2E&standard=All&ordre=freq&filtre=Clear&cl=ger Echter heb ik ze wel in mijn zenderlijst staan als ik alle zenders zoek, maar gecodeerd......................kan ze dus niet kijken
youriy Geplaatst: 31 juli 2013 Geplaatst: 31 juli 2013 de HD-versies zijn gecodeerd clarke-tech HD4100+, gigablue UHD trio 4k, rotor 53grO-45grW, Fuba 85 cm.
rovermgfan Geplaatst: 31 juli 2013 Auteur Geplaatst: 31 juli 2013 Ondertussen de ontvanger terug naar fabrieksinstelling. Heb nu wel VOX, RTL ed.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen