Ga naar inhoud


CD STB-Pakket - Geen SID-limiet?


Aanbevolen berichten


Een grijze kaart heeft een sid limiet van 2 , dat is voor mij nieuw ?

 

Is al eens bevestigd op het bekende forum waar canaldigitaal webcare aanwezig is.

Zodra er hier 3 zenders open gaan dan gaat hij op zwart. met de I4A software.

Met de rood/witte gewoon 4 zenders open.

2X Sab triple hd, Wavefield T55 met Sirius,hotbird, Astra 19.2 en 23.5, 1x maxdigital xp1000, familiepakket.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

onzin!!!! ook de blauw/grijze kaarten kunnen 4 sids.

aangepast door Codx

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

of ik I4A erop heb staan kan ik helaas niet zeggen: dat is in Oscam niet te zien en ik heb nergens CCcam draaien. De kaart heeft wel een tijd lang in een officiële CI-module gezeten, dus waarschijnlijk heeft hij daar wel updates gehad.

 

Maar goed gisteren nog een test gedaan:

half uur lang 4 verschillende sids, blijft gewoon werken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pak een box, zet de CCcam 2.3.0 binary er op en draai die.. kijk op poort 16001 en je weet het zeker. 

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja klinkt simpel als je zo'n ding hebt, ik heb namelijk geen dreambox of andere niet-officiële STB.

Ik gebruik hier thuis een htpc met satellietkaarten icm ubuntu, mythtv en sasc-ng.

(Zoek op dit forum maar eens op sasc-ng, niet heel populair maar hier en daar zijn er wel meer gebruikers van).

 

En ja: daar kan vast CCcam op draaien, maar dat probeer ik liever niet (CCcam is namelijk gesloten software waar ik geen fan van ben). Maar goed dit gaat teveel offtopic: In ieder geval kan ik minimaal 30min kijken met 4 sids.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Ik denk ik bemoei me er ook es mee. :)

 

Hier lag nog een zwart/grijze extra kaart waar het abo al ff vanaf is.

Nadat deze weer uptodate was heb ik  NL 1,2,en 3 HD zenders,en NL1 SD als sids erop gezet.

 

Deze werkt nu al een dag of 3 prima zonder freezes.

 

card reader /dev/ttyUSB2handled 3105(2989) ecms and 126(126) emmssid limit: 4assigned sids: 17c0, 1b7b, 5230, fabSECA card 00.571.xxx.xxx rev I4A entitlements:0000 MANAGMENT        : 2013-10-19006a CANALDIGITAAL    : 2013-10-24

 

 

 

dus 4 sids is goed haalbaar.


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...