Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Voor de Astra 3B heb je in Koppang een 90cm schotel nodig, een visiosat Bisat is dus aan de krappe kant. Je zult de Astra 3B wel kunnen ontvangen maar veel regenreserve heb je niet en in de winter met wat sneeuw op de schotel al helemaal niet.

Een Visiosat Big Bisat geeft minder versterking dan de Bisat. Dit komt omdat de Big Bisat voor een veel breder ontvangstgebied geschikt is en dus zijn oppervlak over meerdere satellietposities moet verdelen. 

Dat is dus geen oplossing

Je zult de Inverto Black Ultra wel op de Astra 3-positie moeten zetten om er voor te zorgen dat het signaal niet regelmatig wegvalt.

Zie het maar eens een winter aan of je schotel voldoet anders toch maar een grotere schotel kopen.

post-60869-0-97175100-1376901937_thumb.jpg

post-60869-0-43113100-1376901949_thumb.jpg

post-60869-0-11901700-1376901964_thumb.jpg

aangepast door Sprietje

Geplaatst: (aangepast)

Ik denk dat ik er zachtjesaan wel klaar mee begin te raken... Ik ga waarschijnlijk voor GROOT. Een Gibertini 125 cm met 4 LNB's erop. Dat moet het probleem maar oplossen denk ik. Of ik dan de Astra 2 ontvang blijft de vraag maar met deze oplossing heb ik in iedere geval wel de Hotbird, Astra 1, Astra 3 en de Eutelsat op 28˚.

@Sprietje,
Je schrijft dat ik de Inverto Black Ultra op een bepaalde positie moet zetten, maar ik gebruik Alps LNB's. Geen probleem hoop ik?

Groet,

Edward

aangepast door Dward
Geplaatst:

Maar hoezo die Inverto... gaat dat niet met een Alps?

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen