Dilasso Geplaatst: 2 augustus 2013 Geplaatst: 2 augustus 2013 (aangepast) Beste Lezer, Sints een paar dagen kijk ik TV via een Wavefield t55schotel met 4 Multifeed Single Megasat LNB’s. Nou heb ik last van stilstaandbeeld op HD, RTL 4 en SBS 6, als ik terugschakel naar de SD lijst dan is hetprobleem er niet, Hier zijn wat afstel gegevens van de schotel: 4 LNB’s: Hotbird, Astra1, Astra2 en Astra3 Breedtegraat: 52.xx Noord Lengtegraad: 5.xx Oost Skew: 95.59 Elevatiehoek: 30 SNR zit tussen de 72 en 75 % op HD Is dit probleem te verhelpen? PS, Ik heb een Dreambox DM800HD SE 2 augustus 2013 aangepast door Dilasso Dreambox DM800HD SE met Open Pli en Wavefield T55 schotel voor Hotbird, Astra 1, Astra 2 en Astra 3.Ik heb altijd nog een stukje maand aan het einde van mijn geld(Auteur onbekend)---------------------------------------------------------
Ventura Geplaatst: 2 augustus 2013 Geplaatst: 2 augustus 2013 Is het stilstaand/freeze beeld continue aanwezig? Maw ene keer wel aanwezig en de andere keer weer niet.
Sprietje Geplaatst: 2 augustus 2013 Geplaatst: 2 augustus 2013 Dit probleem komt wel vaker voor met een Dreambox want dat is een vrij ongevoelige tuner. Misschien op de Astra 23,5 positie een Inverto Black Ultra gebruiken.
Dilasso Geplaatst: 2 augustus 2013 Auteur Geplaatst: 2 augustus 2013 Dank voor de reacties, freeze beeld is niet continue aanwezig en ik zal de Inverto Black Ultra uitproberen. Dreambox DM800HD SE met Open Pli en Wavefield T55 schotel voor Hotbird, Astra 1, Astra 2 en Astra 3.Ik heb altijd nog een stukje maand aan het einde van mijn geld(Auteur onbekend)---------------------------------------------------------
edbe Geplaatst: 2 augustus 2013 Geplaatst: 2 augustus 2013 Beste Lezer, Sints een paar dagen kijk ik TV via een Wavefield t55 schotel met 4 Multifeed Single Megasat LNB’s. Nou heb ik last van stilstaand beeld op HD, RTL 4 en SBS 6, als ik terugschakel naar de SD lijst dan is het probleem er niet, Hier zijn wat afstel gegevens van de schotel: 4 LNB’s: Hotbird, Astra1, Astra2 en Astra3 Breedtegraat: 52.xx Noord Lengtegraad: 5.xx Oost Skew: 95.59 Elevatiehoek: 30 SNR zit tussen de 72 en 75 % op HD Is dit probleem te verhelpen? PS, Ik heb een Dreambox DM800HD SE daar had ik ook veel last van, stilstaand beeld bij de commercieele HD tv zenders, bij de SD nergens last van. ligt wel degelijk aan de HD zenders.....bij Ziggo ooit eens voorgesteld, die zeiden ligt aan uw ontvanger.... kan mogelijk zijn.....maar heb eens met de buurman getest, die had er ook last van, met zijn originele ontvanger van Ziggo. 2 x Gigablue UHD & Bigsat 42e,28e,23e,19e,13e,1w
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen