pirrewit Geplaatst: 2 augustus 2013 Geplaatst: 2 augustus 2013 (aangepast) Voorheen had ik geen probleem met het IP in te brengen en dan kanalen bekijken met webif op mijn IPAD. Gebruik dit zeer weinig dus is het al wel een hele poos geleden. Ik zie het menu wel ,ik krijg de favorieten en satelieten en providers en dergelijke op de Ipad . Ik kan op de dream het kanaal veranderen met de Ipad de info openen enz. maar ik krijg geen beeld op de Ipad. Iemand een idee waar ik moet beginnen met het zoeken naar oplossingen? Op de ipad is niets gewijzigd maar de dream heeft intussen wel diverse malen nieuwe flash gekregen en zit ook op een nieuwe router. Op de laptop met IE7 werkt het helemaal niet meer. grts 2 augustus 2013 aangepast door pirrewit Dreambox 8000 Openpli 7.3 HDD 1,5 TB west. dig VU Ultimo Openpli 8.3 HDD 1.0 TB diseq astra 1 2 3 hotbird sirius thor
Loui (K) Geplaatst: 3 augustus 2013 Geplaatst: 3 augustus 2013 Voorheen had ik geen probleem met het IP in te brengen en dan kanalen bekijken met webif op mijn IPAD. Gebruik dit zeer weinig dus is het al wel een hele poos geleden. Ik zie het menu wel ,ik krijg de favorieten en satelieten en providers en dergelijke op de Ipad . Ik kan op de dream het kanaal veranderen met de Ipad de info openen enz. maar ik krijg geen beeld op de Ipad. Iemand een idee waar ik moet beginnen met het zoeken naar oplossingen? Op de ipad is niets gewijzigd maar de dream heeft intussen wel diverse malen nieuwe flash gekregen en zit ook op een nieuwe router. Op de laptop met IE7 werkt het helemaal niet meer. grts Ik denk dat je het netwerk eens moet opfrissen, kijken wat je ip adressen zijn en eventueel de apps opnieuw installeren.
pirrewit Geplaatst: 3 augustus 2013 Auteur Geplaatst: 3 augustus 2013 Voor openwebif moet je toch maar het ip van de box in de browser schrijven (bij de ipad is dit dus safari) en dan krijg ik de skin van openwebif waarmee ik alles kan behalve een kanaal bekijken. Hij start met laden maar er komt niets. Bij IE7 zou het bekend zijn dat het niet zo optimaal werkt. Apps opnieuw installeren begrijp ik niet zo goed vermits openwebif toch geen app is.Toch? De applicatie op de dream heb ik reeds eens verwijderd en dan terug uit de feeds gehaald. Maar ook dat helpt niet. Ik kan dus ook op de Ipad de harde schijf van de dream benaderen en zie daar ook veel films staan en opnames maar deze kan ik ook niet openen. grts Dreambox 8000 Openpli 7.3 HDD 1,5 TB west. dig VU Ultimo Openpli 8.3 HDD 1.0 TB diseq astra 1 2 3 hotbird sirius thor
Ronsworld Geplaatst: 3 augustus 2013 Geplaatst: 3 augustus 2013 Ik heb hetzelfde op mijn Iphone zoals jij omschreven hebt. Of dit altijd zo geweest is weet ik niet, heb hem nog niet zolang. Maar het heeft inderdaad helemaal niks met een app te maken omdat je via de browser kijkt. Er zijn wel app's om het doel te bereiken wat jij wil, hier is ook al veel over geschreven hier op het forum. Een voorbeeld van zo'n app is VU+ player, maar er zijn er meer, zowel gratis als betaald even in de Store zoeken dus. Suc6, Ron. It is my allegearre like folle as de ko skiet as de bolle... ET9000, WaveFrontier 90, LT8700, Kathrein 120 cm Prime Focus draaibaar en nog wat speeltjes..
Gast Semmekrot Geplaatst: 5 augustus 2013 Geplaatst: 5 augustus 2013 Ik gebruik voor de telefoon en voor de galaxy tab de app DreamDroid i.c.m. VLC media player. Dat werkt goed. Het enige probleempje wat ik nog heb is dat HD kanalen soms wat haperen. Misschien dat er nog een betere player in de store is of ik de instellingen niet optimaal heb.. Probeer het maar eens.
satdr Geplaatst: 25 september 2013 Geplaatst: 25 september 2013 Vu+ werkt hier ook goed, safari niet Vu+ Ultimo4k 1 FBC DVB-C en 1 FBC DUAL DVB-S2X OpenPli 7
satdr Geplaatst: 25 september 2013 Geplaatst: 25 september 2013 Op ipad was ik ff vergeten te zeggen Vu+ Ultimo4k 1 FBC DVB-C en 1 FBC DUAL DVB-S2X OpenPli 7
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen