satellietleek Geplaatst: 2 augustus 2013 Auteur Geplaatst: 2 augustus 2013 het enige dat ik kan veranderen in het hoofdmenu is dus HD of SD en de taal. er zijn geen andere opties. maar heb zowel op HD als SD een search gedaan.
Johan45 Geplaatst: 2 augustus 2013 Geplaatst: 2 augustus 2013 Dat is niet het hoofd menu. Kan je nog verder terug naar instellingen met een paar keer exit op je afstand bediening.? Vult u rustig aan !!!
satellietleek Geplaatst: 2 augustus 2013 Auteur Geplaatst: 2 augustus 2013 neen. op exit reageert hij niet. enkel op terug, terug.
Johan45 Geplaatst: 2 augustus 2013 Geplaatst: 2 augustus 2013 Dat mag ook, en als je dan op menu drukt, zie je dan een optie instellingen.? Vult u rustig aan !!!
satellietleek Geplaatst: 2 augustus 2013 Auteur Geplaatst: 2 augustus 2013 ik dacht van niet maar ik kan het nu niet checken, ben niet op de locatie. dacht dat ik dat ook geprobeerd had maar ben niet 100=% zeker. stel dat ik in het menu geraak, wat zou ik daar dan moeten zoeken?
Johan45 Geplaatst: 2 augustus 2013 Geplaatst: 2 augustus 2013 dan zijn er verschillende opties zoals. Terug naar fabriek instellingen. Nieuwe firmware laden Nieuwe kanalenlijst laden. Als dit ook niet lukt is waarschijnlijk je Duoblock defect. Daar heeft een Duoblock van CanalDigitaal / TVV patent op. Defect uit doos. Vult u rustig aan !!!
satellietleek Geplaatst: 2 augustus 2013 Auteur Geplaatst: 2 augustus 2013 ok, bedankt voor je raad en tijd. ik kijk dat eerst na en hou je op de hoogte. wou ook fabrieksinstellingen resetten maar vond die optie niet maar ik zal nog eens proberen. firmware laden: is dat een optie op de afstandsbediening of moet ik hiervoor iets downloaden op het internet (aangezien er geen satelietverbinding is?)
Johan45 Geplaatst: 2 augustus 2013 Geplaatst: 2 augustus 2013 Zenderlijst en nieuwe firmware komen via het satelliet signaal op Astra1 binnen. Je decoder geeft aan dat er op Astra1 en Astra 3 goed signaal is. Dat impliceert dat de kans dat je op een verkeerde satelliet uitgericht staat nihil is mits je schotel naar het zuiden kijkt en dan de 19.2 graden draaien naar links van achter de schotel gezien. Dan kan er nog iets mis zijn met de firmware, dus terug naar fabriek instellingen kan dit oplossen. Nieuwe firmware laden kan dit ook oplossen. En helpt dit allemaal niet of de decoder voert dit niet uit dan kan het haast niet anders zijn dan dat je Duo lnb defect is. Vult u rustig aan !!!
jan72 Geplaatst: 5 augustus 2013 Geplaatst: 5 augustus 2013 toch ook even kijken of je kaart goed in je apparaat zit. je zou niet de eerste zijn bij wie dat fout loopt .... 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen