bigtwin Geplaatst: 2 augustus 2013 Geplaatst: 2 augustus 2013 (aangepast) Ik ben op zoek naar een mogelijkheid om het geluid van de dm8000hd op bluetooth te krijgen. De bedoeling is om, naast het gewone geluid via de stereo, ook geluid via een bluetooth speaker weer te geven. Is er een inbouw module, of usb apparaat, die dat mogelijk maakt? 2 augustus 2013 aangepast door bigtwin ET10000DM7020HD Linux laptop en Linux zelfbouw NAS
Loui (K) Geplaatst: 2 augustus 2013 Geplaatst: 2 augustus 2013 Ja extern apparaatr aansluiten die audio omzet naar bluetooth. Tekoop geen idee.
bigtwin Geplaatst: 2 augustus 2013 Auteur Geplaatst: 2 augustus 2013 (aangepast) Wat een zinloos antwoord!!! Ben je in de race voor zoveel mogelijk posts of zo, of het nou onzin is of niet? 3 augustus 2013 aangepast door bigtwin ET10000DM7020HD Linux laptop en Linux zelfbouw NAS
Loui (K) Geplaatst: 3 augustus 2013 Geplaatst: 3 augustus 2013 (aangepast) Wat een zinloos antwoord!!! Ben je in de race voor zoveel mogelijk posts of zo, of het nou onzin is of niet? Moet je ook geen onzinige vragen beantwoorden, er zal best een apparaat er voor zijn maar dat weet ik op dit moment niet. 3 augustus 2013 aangepast door Loui (K)
Ronsworld Geplaatst: 3 augustus 2013 Geplaatst: 3 augustus 2013 @Loui(K) Onzinnige vragen bestaan in principe niet... @ bigtwin ze bestaan wel, ik heb ze gezien op een Chinese gadget website. Even googelen op "bluetooth audio transmitter" dan vindt je er wel een paar. suc6, Ron. It is my allegearre like folle as de ko skiet as de bolle... ET9000, WaveFrontier 90, LT8700, Kathrein 120 cm Prime Focus draaibaar en nog wat speeltjes..
Loui (K) Geplaatst: 3 augustus 2013 Geplaatst: 3 augustus 2013 @Loui(K) Onzinnige vragen bestaan in principe niet... @ bigtwin ze bestaan wel, ik heb ze gezien op een Chinese gadget website. Even googelen op "bluetooth audio transmitter" dan vindt je er wel een paar. suc6, Ron. Ik had er ooit iets van gehoord maar wist totaal niet meer hoe en waar vandaar mijn stuntelige antwoord.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen