pinnoes Geplaatst: 12 augustus 2013 Geplaatst: 12 augustus 2013 (aangepast) Hi Putemmer, Zodra ik de lijst download dan kan ik alles zien, maar zodra ik maar iets aanpast met Dreamset, dan staan de streams er niet meer in, ja klopt ik zie dan alleen maar markers ik pas alleen de tv zenderlijsten aan. hoe moet ik een screenprint maken?? pinnoes 12 augustus 2013 aangepast door pinnoes VU+ solo 4K/ atmolight
putemmer Geplaatst: 12 augustus 2013 Geplaatst: 12 augustus 2013 @ Pinnoes: Ik vermoed dat je dat een oude versie Settingseditor gebruikt. Met oudere versies krijg je inderdaad dit effect. Als je bv Dreamset gebruikt, dan moet V2.39 gebruiken. zie http://www.dreamset-editor.com/index.phpGebruik je DreamboxEdit dan is dit de laatste V5.2.0.0. zie http://www.i-have-a-dreambox.com/wbb2/thread.php?threadid=135894
pinnoes Geplaatst: 12 augustus 2013 Geplaatst: 12 augustus 2013 Putemmer bedankt hij doet het weer met de nieuwe dreamset hoe kan je aan nog meer streams komen? is daar een apart website voor ? Hoe kan ik deze zelf toevoegen? Pinnoes VU+ solo 4K/ atmolight
putemmer Geplaatst: 12 augustus 2013 Geplaatst: 12 augustus 2013 (aangepast) PM 12 augustus 2013 aangepast door putemmer
skutter Geplaatst: 16 augustus 2013 Geplaatst: 16 augustus 2013 Hoi Hans, Bedankt voor deze update!! Zou je eventueel een extra radio stream in de zenderlijst willen voegen? Het gaat om de radio zender "Paradise FM 103.1 Curacao" Dit is echt een hele leuke radio zender die ik veel op vakantie heb geluisterd. Deze zender kan je alleen via internet streams beluisteren in Nederland. Ik zou het echt waarderen als je deze in jou zenderlijst toe wil voegen. Groeten Vu+ Solo2 - OpenPli 4.0 Maxdigital XP 1000 - OpenPli 4.0
hro Geplaatst: 16 augustus 2013 Auteur Geplaatst: 16 augustus 2013 @skutter: als je mij de url van de stream zelf kunt leveren wel. Probleem is dat ik zelf geen streamregels van sites kan halen wegens tijdgebrek. Ik houd me met de radio- en tv-zenders bezig. Ben nu 'in verwachting' van FOX NL... daarna komen er nieuwe kanalenlijsten. Mogelijk dit weekeind dus al. Mocht je de stream uit Curacao voor die tijd vinden: mail maar naar het e-mailaccount genoemd in de kanalenlijst.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen