Tonskidutch Geplaatst: 4 augustus 2013 Geplaatst: 4 augustus 2013 yup staat er... we trachten een GOEDE verbinding op te bouwen. met BER brrrr Redemption Day Sherel Crow, Johnny Cash
dolphs Geplaatst: 5 augustus 2013 Auteur Geplaatst: 5 augustus 2013 Ik heb inmiddels een tweetal bedrijven gevonden in Dld die dezelfde " Breitband-Kabel-Dämpfungsregler 0-20dB Dämpfungsglied Dämpfungssteller IEC-Anschluss (Koax-Stecker) " verkopen zoals Tonskidutch had aangegeven, die ga ik dus maar eens bestellen. Nu maar hopen dat op de duo2 de sat aansluitingen die dempers niet nodig heeft ... Ik vind het een minpuntje van Vu+ deze grap ... Xtrend ET10000 met Quad Inverto Ultra
Tonskidutch Geplaatst: 5 augustus 2013 Geplaatst: 5 augustus 2013 neen de sat tuners hebben dat niet nodig... het is specifiek voor de kabel tuners (deze tip inzake het sturen van die fluitende dB's van de kabelfirma's) Redemption Day Sherel Crow, Johnny Cash
NEO_X Geplaatst: 26 februari 2014 Geplaatst: 26 februari 2014 waar kan je zo een kastje bestellen tonski toevallig tips?? het is een feit dat een koe meer schijt dan een geit want had die geit dit geweten had ie vast meer dan die koe gescheten
Tonskidutch Geplaatst: 27 februari 2014 Geplaatst: 27 februari 2014 als je naar de afbeelding kijkt staat er wat opgeschreven attenuator - regelbaar tante google weet waar ze te krijgen zijn. Redemption Day Sherel Crow, Johnny Cash
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen