thea Geplaatst: 3 augustus 2013 Geplaatst: 3 augustus 2013 Hallo. ik wil toch vragen hoe dat kan. ik heb mijn dreambox op nieuw geflash en toen begon het. S,avond doe ik hem uit en als ik S,morgen beneden kom staat hij aan,en dat een keer of 3a4 keer. en wat hij ook doet is,zit tv tekijken dan zie ik die raders draaien en slaat hij vast, (maar kan wel de film zien lopen), en dat ook een paar keer in de week. ik heb hem tig keer geflash, nul modem en via internet, maar help niks, heb het zelfde probleem nog steeds. ik heb een newnigma2 er op gehad en daar had ik geen last van ( hoe kan dat) Ik gebruikal jaren pli, dit heb ik nog niet eerder mee gemaakt.Heb een db8000 en de laatste pil er op. (en nog steeds heb ik er last van) Wie kan daar iets over zeggen. ik zit al een paar weken mee te emmeren, m.v.g. thea wat een hobby.
Adriano Geplaatst: 3 augustus 2013 Geplaatst: 3 augustus 2013 Pli is stabiel, kan me niet voorstellen dat het daar aan ligt. Denk eerder aan een temperatuur probleem, wat is de temperatuur in de dm8000? Toshiba 46RV555D Pioneer VS-922 + WharfedaleDM8000 S-C-T OpenATV 4.1Archsat 85 triple Astra plus Hotbird en een draaibare Triax 88cm
guppje29 Geplaatst: 3 augustus 2013 Geplaatst: 3 augustus 2013 PLI voor 8000 is zeker niet zo stabiel als vroeger door verouderde drivers. maar welke apps heb je geïnstalleerd? Kan zijn dat de box s nachts aan gaat om de epg bv te laden. Doet hij hier ook namelijk. is een instelling. DM920 2x S2+1xDVB-C/T - Apple TV 4K - DM8000 2x S2 + 2x DVB-C
thea Geplaatst: 4 augustus 2013 Auteur Geplaatst: 4 augustus 2013 (aangepast) hallo temperatuur weet ik niet, kan ook geen tempfancontrol en fancontrol2 er af halen dan krijg ik dit te zien( errno12). en op foto zie je wat ik er op heb. staan. grt 4 augustus 2013 aangepast door thea wat een hobby.
guppje29 Geplaatst: 4 augustus 2013 Geplaatst: 4 augustus 2013 epg import zie ik er tussen staan. Hoelaat laad hij de EPG gegevens n? bij mij om 5:00 sóchtends. DM920 2x S2+1xDVB-C/T - Apple TV 4K - DM8000 2x S2 + 2x DVB-C
Adriano Geplaatst: 4 augustus 2013 Geplaatst: 4 augustus 2013 (aangepast) Als je er ook nog een harddisk in hebt zitten, wordt het veel te warm zonder geforceerde koeling. De fan draait niet zonder de app fancontrol2 te installeren. "kan ook geen tempfancontrol en fancontrol2 er af halen" Bedoel je downloaden van de server? Als je geen apps kunt downloaden, is er ook soft- of hardware matig wat aan de hand met je netwerk(instelling). Als je altijd zonder fan hebt gewerkt, verouderd de hardware sneller, kan zijn dat er wat elco's verdampt zijn. Ook de CPU/GPU heeft het zwaar te verduren. Nogmaals, heb een jaartje met PLi gedraaid, een paar keer een niet werkende image gehad tijdens het updaten. Voor de rest is die image best stabiel. Helaas is de basis van PLi OE 1.6. Ben sinds kort weer terug naar de Dream-experimental OE2 image met GP3. 4 augustus 2013 aangepast door Adriano Toshiba 46RV555D Pioneer VS-922 + WharfedaleDM8000 S-C-T OpenATV 4.1Archsat 85 triple Astra plus Hotbird en een draaibare Triax 88cm
guppje29 Geplaatst: 4 augustus 2013 Geplaatst: 4 augustus 2013 Met PLi heeft mij dreambox moeite met schakelen tussen de DVB-S2 en DVB-C tuners. vandaar ik er PLi eraf gegooid heb. heb nu Newnigma en draait als een tierelier. DM920 2x S2+1xDVB-C/T - Apple TV 4K - DM8000 2x S2 + 2x DVB-C
Adriano Geplaatst: 4 augustus 2013 Geplaatst: 4 augustus 2013 (aangepast) Off topic: Ik heb er ook een DVB-C en DVB-T tuner inzitten en geen enkel probleem met omschakelen van tuners met PLi. 4 augustus 2013 aangepast door Adriano Toshiba 46RV555D Pioneer VS-922 + WharfedaleDM8000 S-C-T OpenATV 4.1Archsat 85 triple Astra plus Hotbird en een draaibare Triax 88cm
thea Geplaatst: 4 augustus 2013 Auteur Geplaatst: 4 augustus 2013 de epg inport is om 5.45uur. zou ik laater kunnen doen of vroeger. ------------------------------------- er zit een harddisk in, zit een fan in en die draait af en toe als het tewarm is en bij opstarten. heb wel internet aan sluiting heb kontakt met de buiten wereld "kan ook geen tempfancontrol en fancontrol2 er af halen" Bedoel je downloaden van de server? ==== jaa en met denewnigma2 heb ik er geen last van, wel vreemd ik kan ook geen update meer doen zie ik net., maar ja als ik hem weer flash dan heb ik het zelfde probleem weer wat bij het eerste kolom staat. ik kan de Dream-experimental OE2 image met GP3 er op zetten kijken wat hij doet. grt wat een hobby.
Adriano Geplaatst: 4 augustus 2013 Geplaatst: 4 augustus 2013 GP3 is een mooie toevoeging op de originele image, erg veel mogelijkheden. De meeste haken af omdat het niet out of de box werkt. Er zit standaard geen softcam ondersteuning in. Toshiba 46RV555D Pioneer VS-922 + WharfedaleDM8000 S-C-T OpenATV 4.1Archsat 85 triple Astra plus Hotbird en een draaibare Triax 88cm
thea Geplaatst: 4 augustus 2013 Auteur Geplaatst: 4 augustus 2013 nou dan ga ik dat ma proberen, en dan de cam maar op zoeken. en kijken of ik hier ook problemen mee heb. grt en bedank voor de reactie. thea wat een hobby.
Adriano Geplaatst: 4 augustus 2013 Geplaatst: 4 augustus 2013 (aangepast) Je hebt gp-cam-feed_0.4_all.ipk nodig, effe googlen. 4 augustus 2013 aangepast door Adriano Toshiba 46RV555D Pioneer VS-922 + WharfedaleDM8000 S-C-T OpenATV 4.1Archsat 85 triple Astra plus Hotbird en een draaibare Triax 88cm
thea Geplaatst: 4 augustus 2013 Auteur Geplaatst: 4 augustus 2013 dank je . ga er mee aan de gang. grtj wat een hobby.
jerpsx Geplaatst: 4 augustus 2013 Geplaatst: 4 augustus 2013 Ik heb dat ook wel eens gehad. Bleek toch door (een combinatie van) plug-ins te komen. Opnieuw flashen hielp niet direct omdat de back-up dan teruggezet werd vanaf de HDD. Daarom opnieuw begonnen met schone image (zonder herstellen van back-up) en van daar uit plug-ins bij plaatsen die je écht gebruikt. Toen geen last meer mee gehad.
wortellica Geplaatst: 4 augustus 2013 Geplaatst: 4 augustus 2013 Off topic: Ik heb er ook een DVB-C en DVB-T tuner inzitten en geen enkel probleem met omschakelen van tuners met PLi. Hier ook, totaal geen last van.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen