Ga naar inhoud


Nederland is rot


1pm

Aanbevolen berichten

 

 tja, dat is Nederland.

 

En denken jullie nu echt dat het in België beter is ? :confused:

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Tja dat weet ik niet maar hier in ned begint alleen nog maar erger te worden ambtenaren maakt het niks uit bv mijn vriend heeft 2 maanden helemaal niks gehad omdat alles geregeld moest worden de zogenaamde overgang van ww naar bijstand . terwijl alle gegevens bekend waren .

Is ronduit schandalig zoals er met mensen wordt om gegaan die bij driekwart van hun leven gewerkt hebben !!!!

En zoals ik al vermelde hieronder zijn afganen komen wonen nou het hele huis werd ingericht zelfs een tv krijgen ze of een schotel als ze willen want iedereen heeft recht om zijn eigen zenders te zien dit wordt allemaal van staat (gemeente betaald) en inderdaad werken mogen ze niet maar die krijgen 50 euro p/dag >

En dan sta jij daar in je eentje als ned nou neem van me aan werken zullen die mensen nooit gaan ...

 

1pm

Joa zo gaat dat alaaf !!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Waar kan ik heen?

Ik kan niet naar Duitsland

Ik kan niet naar Duitsland, daar zijn ze zo streng

Waar kan ik heen?

Ik kan niet naar Chili

Ik kan niet naar Chili, daar doen ze zo eng

'k Wil niet wonen in Koeweit, want Koeweit dat is me te heet

En wat Amerika betreft, dat land bestaat niet echt

Waar kan ik heen?

Ik wil niet naar Noord-Ierland

Niet naar Noord-Ierland, daar gaat alles stuk

Waar kan ik heen?

Ik kan niet naar China

Ik wil niet naar China, dat is me te druk

'k Wil niet wonen in Schotland, want Schotland daar is 't me te nat

En de USSR, dat gaat me net te ver

Is er leven op pluto?

Kun je dansen op de maan?

Is er een plaats tussen de sterren, waar ik heen kan gaan

Is er leven op pluto?

Kun je dansen op de maan?

Is er een plaats tussen de sterren, waar ik heen kan gaan

Waar kan ik heen?

Ik kan niet naar Cuba

Ik wil niet naar Cuba, dat is me te zoet

Waar kan ik heen?

Ik kan niet naar Polen

Ik wil niet naar Polen, daar gaat het te goed

Ik wil niet wonen in Lapland, want Lapland dat is me te koud

En ik wil weg uit Nederland, want hier krijg ik het benauwd.

Is er leven op Pluto?

Kun je dansen op de maan?

Is er een plaats tussen de sterren, waar ik heen kan gaan?

Is er leven op Pluto?

Kun je dansen op de maan?

Is er een plaats tussen de sterren, waar ik heen kan gaan?

Ik heb getwijfeld over België

Omdat iedereen daar lacht

Ik heb getwijfeld over België

Want dat taaltje is zo zacht

Ik stond zelfs in dubio,

Maar ik nam geen enkel risico

Ik heb getwijfeld over België

Ik stond zelfs in dubio,

Maar ik nam geen enkel risico

Ik heb getwijfeld over belgië

België, België, België, Bel-gi-ë

Is er leven op Pluto?

Kun je dansen op de maan?

Is er plaats tussen de sterren waar ik heen kan gaan?

Is er leven op Pluto?

Kun je dansen op de maan?

Is er plaats tussen de sterren waar ik heen kan gaan?

 m.a.w. oud zeer ups and downs komen cyclisch terug.

aangepast door Tonskidutch
  • Like 1

Dicke Titten

Rammstein

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarschijnlijk krijgen die afghanen volgende week wel een Ferrari en gratis benzine want je moet je windhond toch bij kunnen bijhouden als je hem uitlaat.

 

Ja lekker misstanden in Nederland zoeken en dan met het vingertje naar buitenlanders wijzen die in jouw fantasie alles cadeau krijgen.

Ook al bewijzen anderen dat het helemaal niet zo is, dan toch lekker volhouden want het is zo heerlijk om je verontwaardigd te voelen.

Ben je zelf nog net niet zielig genoeg dan ken je of fantaseer je toch gewoon iemand waar jij lekker plaatsvervangend verontwaardigd voor gaat voelen.

Ja, het is zo heerlijk om altijd boos te zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarschijnlijk krijgen die afghanen volgende week wel een Ferrari en gratis benzine want je moet je windhond toch bij kunnen bijhouden als je hem uitlaat.

 

Ja lekker misstanden in Nederland zoeken en dan met het vingertje naar buitenlanders wijzen die in jouw fantasie alles cadeau krijgen.

Ook al bewijzen anderen dat het helemaal niet zo is, dan toch lekker volhouden want het is zo heerlijk om je verontwaardigd te voelen.

Ben je zelf nog net niet zielig genoeg dan ken je of fantaseer je toch gewoon iemand waar jij lekker plaatsvervangend verontwaardigd voor gaat voelen.

Ja, het is zo heerlijk om altijd boos te zijn.

ik wijs helemaal niet naar buitenlanders hoor maar dit zijn wel feiten

Joa zo gaat dat alaaf !!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben anders nog steeds benieuwd waarom jouw vriend €100,- minder krijgt dan wettelijk is vastgesteld en geen toeslagen.

Ook zou ik nog wel willen weten waarom hij geen voorschot heeft gekregen tot de formaliteiten zijn geregeld, want ook dat is tegenwoordig wettelijk geregeld.

Zou het niet zo kunnen zijn, dat die €530,- een voorschot is, of dat die vriend misschien toch niet alles verteld heeft.

 

Ook zou ik wel willen weten waar je die €50,-/dag vandaan hebt die asielzoekers zouden krijgen.

 

Ik heb enkele jaren geleden Tsjetsjen als buren gehad, recht uit het asielzoekerscentrum.

Deze mensen hebben de eerste tijd oude lakens als gordijnen gehad en een bed in de huiskamer.

Behalve wat kleren en wat kleine spulletjes was dat alles, dus geen compleet ingericht huis.

De man had een vak geleerd en is gaan werken, wat dus na toewijzing van asiel mag.

De vrouw is klusjes gaan doen en samen zijn ze Nederlandse les gaan volgen.

Samen werkten deze mensen zo hard dat menig Nederlander daar een voorbeeld aan kan nemen.

Nu hebben ze mooie spullen kunnen kopen en zijn naar een iets groter huis gegaan voor meer ruimte voor kinderen.

Dikke kans dat in die straat mensen zullen zeggen, moet eens kijken, die buitenlanders krijgen zomaar alles cadeau.

aangepast door satcat
  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zal nu wel mensen op de tenen trappen

 

De uitkering is maar een gedeelte van het inkomen daar

komt nog bij hogere huursubsidie/zorgtoeslag vrijstelling gemeentelijke belastingen.

Mensen met uitkering hebben geen kosten voor woon/werk verkeer 

betere kleding/schoenwerk voor het werk geen tijd bij boodschappen de koopjes

uit te zoeken enz.

 

Alles met elkaar vergeleken heeft iemand met een uitkering een hoger

besteedbaar bedrag dan iemand die tegen wettelijk minimumloon werkt

aangepast door pukje
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben anders nog steeds benieuwd waarom jouw vriend €100,- minder krijgt dan wettelijk is vastgesteld en geen toeslagen.

Ook zou ik nog wel willen weten waarom hij geen voorschot heeft gekregen tot de formaliteiten zijn geregeld, want ook dat is tegenwoordig wettelijk geregeld.

Zou het niet zo kunnen zijn, dat die €530,- een voorschot is, of dat die vriend misschien toch niet alles verteld heeft.

 

Ook zou ik wel willen weten waar je die €50,-/dag vandaan hebt die asielzoekers zouden krijgen.

 

Ik heb enkele jaren geleden Tsjetsjen als buren gehad, recht uit het asielzoekerscentrum.

Deze mensen hebben de eerste tijd oude lakens als gordijnen gehad en een bed in de huiskamer.

Behalve wat kleren en wat kleine spulletjes was dat alles, dus geen compleet ingericht huis.

De man had een vak geleerd en is gaan werken, wat dus na toewijzing van asiel mag.

De vrouw is klusjes gaan doen en samen zijn ze Nederlandse les gaan volgen.

Samen werkten deze mensen zo hard dat menig Nederlander daar een voorbeeld aan kan nemen.

Nu hebben ze mooie spullen kunnen kopen en zijn naar een iets groter huis gegaan voor meer ruimte voor kinderen.

Dikke kans dat in die straat mensen zullen zeggen, moet eens kijken, die buitenlanders krijgen zomaar alles cadeau.

Nou mijn vriend heeft een voorlopige uitkering gehad hoor dit was 250 euro p/mnd(2 maanden)  nu krijgt ie 530 euro p/mnd en dit heb ik zelf gezien hij heeft geen eigen kapitaal niks helemaal niks het is wel zo dat hij inderdaad huurtoeslag krijg en vrijsteling van gemeentelijke belastingen . waar dit op gebaseerd is weet ik ook niet die 530 euro .

En wat betreft die afganen tja hebben de ruiten met vuilniszakken afgeplakt die wonen nu met 7 personen daar komen er nog altijd meer inwonen eerst was het een family . och ja zo gaat dat hier in ned . Nderlands kennen ze niet praten  toch wonen ze al een kleine 3/4 maanden hier

Joa zo gaat dat alaaf !!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit zijn de bijstandsbedragen:

 

http://www.st-ab.nl/bijstandsnorm.htm

Dus:

gehuwden €|1257,35 netto/maand (zonder vt)

 

Nu vind eentje werk van het echtpaar tegen minimum loon

volgens http://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/minimumloon/vraag-en-antwoord/hoe-hoog-is-het-minimumloon.html

 

is minimum bruto loon  1477,80 geeft netto 1242,05

 

werken levert 15,00 euro minder op en moet ook nog gemeente betalen en

andere werk kosten

 

OK de werklose partner krijgt aanrecht premie

 

te gek om los te lopen

aangepast door pukje
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou mijn vriend heeft een voorlopige uitkering gehad hoor dit was 250 euro p/mnd(2 maanden)  nu krijgt ie 530 euro p/mnd en dit heb ik zelf gezien hij heeft geen eigen kapitaal niks helemaal niks het is wel zo dat hij inderdaad huurtoeslag krijg en vrijsteling van gemeentelijke belastingen . waar dit op gebaseerd is weet ik ook niet die 530 euro .

En wat betreft die afganen tja hebben de ruiten met vuilniszakken afgeplakt die wonen nu met 7 personen daar komen er nog altijd meer inwonen eerst was het een family . och ja zo gaat dat hier in ned . Nderlands kennen ze niet praten  toch wonen ze al een kleine 3/4 maanden hier

 

Naja de rest in de buurt kan ook niet geweldig nederlands...

xtrend 6500 320G intern / dreambox 800se, 500G intern / dreambox 500hd / azbox elite hd / Skymaster 80cm quad lnb titanium, 19,2 oost / Triax 110 , quad inverto Inverto Black Ultra lnb, 23,5 oost, inverto Inverto Black Ultra lnb, 28,2 oost / No Name 125cm single lnb black ultra draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...