Hensat Geplaatst: 4 augustus 2013 Geplaatst: 4 augustus 2013 Weten jullie of de harde schijven van medion (docking station) ook geleverd worden met een adapter ? kan dit niet vinden.Wil de schijf voor mijn ontvanger gaan gebruiken (extern) of kun je deze apart bestellen? mvg Henry
Tonskidutch Geplaatst: 4 augustus 2013 Geplaatst: 4 augustus 2013 hebbie een afbeelding van dat docking station? als het puur om aanbinden en makkelijk gebruik gaat vind ik de sharkoon dockingstations veel fijner en zijn goedkoper. Coles Corner Richard Hawley
Hensat Geplaatst: 4 augustus 2013 Auteur Geplaatst: 4 augustus 2013 Dit is de HDD ,deze schuif je boven op de pc tower (docking slee) vaneen medion pc.De oudere medion HDD's met docking hadden ook eenadapter.Van deze weet ik het niet zeker.
Hensat Geplaatst: 4 augustus 2013 Auteur Geplaatst: 4 augustus 2013 hier is nog een foto van pc met docking
Hensat Geplaatst: 4 augustus 2013 Auteur Geplaatst: 4 augustus 2013 Heb zojuist even gelezen bij de medionwebshop dat hij geleverd wordt met voedings adapter.Ik had niet goed gekeken.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen