Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Pedro,

met het volume van de receiver op 100% is er wel meteen geluid via HDMI als de receiver uit de gewone standby wordt aangezet. Opstarten uit deep standby of na een reboot vereist een extra keer aan en uitzetten via de afstandbediening.

Zoals ik in mijn vorige reactie aangaf is er een moment geweest waarop het volume op de receiver niet op 100% hoefde, integendeel. Het volume van de TV stond toen en staat trouwens steeds ongeveer op de helft. De audio instelling dolby digital downmix stond toen uit. Ik vind het geluid overigens niet helemaal zoals ik van de vorige receiver gewend ben, het klinkt wat vlakker, minder bas, maar ik begin er aan te wennen.

VU+ DUO 4K SE VTI 15.0.0 Philips 32PFL9604 Schotel 110 cm 2 X Inverto Black Ultra twin LNB's 19.2 en 23.5 2  Spaun Diseqc switches

Geplaatst:

Ik heb besloten te accepteren dat het zo werkt, bedankt allen voor de hulp.

VU+ DUO 4K SE VTI 15.0.0 Philips 32PFL9604 Schotel 110 cm 2 X Inverto Black Ultra twin LNB's 19.2 en 23.5 2  Spaun Diseqc switches

Geplaatst:

Het geluid komt nu wel direct mee uit deep standby, kennelijk is er een update die dit heeft opgelost.

Geplaatst:

Dan zal je de update zelf handmatig en bewust geïnstalleerd moeten hebben want dat gaat niet vanzelf.

Maar goed, hoe dan ook, het is opgelost.

MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...