Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Beste mensen,

Ik heb mijn Matrix reborn zcas 1.1 weer eens uit de mottenballen gehaald

maar helaas werkt de cam niet meer. In het verleden prima gefunctioneerd in mijn Humax IRC 5400Z. (is inmiddels verkocht)

In de onderstaande apparatuur heb ik de cam geprobeerd:

Samsung TV UE40C8700 met CI

Technotrend USB sat ontvanger met CI

Max Plus 2100S+

3 verschillende laptops in het PCMCIA-slot (om eventueel de cam te herprogrammeren m.b.v. ucasloader).

Tja wat nu, kan er zelf niet verder mee.

Is er misschien iemand bereid, die in het bezit is van een CAS-interface, om mijn cam te controleren en eventueel te (her)programmeren met ZCAS 1.1? Kan de Cam incl. retourenvelop met porto opsturen. Ik woon nabij Arnhem.

Zie de reacties met belangstelling tegemoet,

Goofykwek

Geplaatst:

Beste mensen,

Ik heb mijn Matrix reborn zcas 1.1 weer eens uit de mottenballen gehaald

maar helaas werkt de cam niet meer. In het verleden prima gefunctioneerd in mijn Humax IRC 5400Z. (is inmiddels verkocht)

In de onderstaande apparatuur heb ik de cam geprobeerd:

Samsung TV UE40C8700 met CI

Technotrend USB sat ontvanger met CI

Max Plus 2100S+

3 verschillende laptops in het PCMCIA-slot (om eventueel de cam te herprogrammeren m.b.v. ucasloader).

Tja wat nu, kan er zelf niet verder mee.

Is er misschien iemand bereid, die in het bezit is van een CAS-interface, om mijn cam te controleren en eventueel te (her)programmeren met ZCAS 1.1? Kan de Cam incl. retourenvelop met porto opsturen. Ik woon nabij Arnhem.

Zie de reacties met belangstelling tegemoet,

Goofykwek

kan je er keyfly v4.5 op zetten 

die doet het althans wel in mijn samsung ue46f6650 met TVV kaart

1x Dreambox 900UHD OpenPLi GCC-13.2 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio 1xZgemma H7S - 4K

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

Geplaatst:

Hoi Smetje,

Hartelijk dank voor het aanbod, ik zie dat je in Belgie woont.

Wordt een beetje lastig met de retour porto, tenzij ik geld bijsluit.

Wacht nog even op mogelijke reacties van Nederlandse leden die me zouden willen helpen.

Je hoort nog van mij.

Groet, Goofykwek

Geplaatst:

ik heb een matrix cam revolutions     met de keyfly v4.5 en dat werkt 

maar nu weet ik wel niet juist of jou cam deze software neemt !

1x Dreambox 900UHD OpenPLi GCC-13.2 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio 1xZgemma H7S - 4K

Geplaatst:

Heb even op internet gezocht met de zoekterm: "matrix reborn en keyfly v4.5"

Hieruit blijkt dat het kan, op een bekende veilingsite werden ze zelfs aangeboden.

Op diverse fora werd er ook over gesproken.

Geplaatst: (aangepast)

veel succes zou ik zeggen, als dat toch niet goed zou gaan dan word het een ci+modulle voor tvv canaal digitaal telesat

http://www.Bron: Totaal TV/index.php?action=nieuws&id=12240

aangepast door smetje limb.BE

Geplaatst:

Hoi goofykwek,

Ik kan jou cam wel testen en voorzien van nieuwe software, zcas 1.1 is de originele software die er standaard  opzit keyfly is een "hobby"software die er voor zorgt dat de oranje kaart ook werkt met de Reborn.

Er bestaat wel meer alternatieve software voor deze cam die bv nog bepaalde kanalen zonder kaart kunnen openen bv tv globo en een paar zeg maar natuurzenders, nadeel van dergelijke software is dat als men de sleutels veranderd je de cam weer moet voorzien van die sleutels of deze weer opnieuw progd, en daar heb je een casinterface voor nodig.....

Zou zeggen stuur even een pm en meld even welke soft je er op zou willen dan prog ik je cam wel ff als die nog werkt tenminste  :D

Groetjes....................

Geplaatst:

heb hier ook zo een ci liggen

Matrix reborn zcas v1.1 met firmware v1.0.1.0
is daar nog iets mee aan te vangen ??

BigBisat (Astra 1-2-3-4, Hotbird, Eutelsat 9B, Thor en Turksat 42°). Dreambox 920 met dvb-c en dvb-s, Dreambox 7080 met 3x dvb-s en dvb-c, Dreambox8000

Geplaatst:

Beste mensen,

Terradon heeft mijn matrix reborn zcas 1.1 kunnen reanimeren.

Dat ging niet zonder slag of stoot, het heeft hem zeer veel moeite gekost en heb daar veel waardering voor.

Hierbij bedank ik Terradon voor zijn tijd en moeite om mijn cam weer tot leven te brengen.

Groet, Goofykwek

Geplaatst:

Beste mensen,

Terradon heeft mijn matrix reborn zcas 1.1 kunnen reanimeren.

Dat ging niet zonder slag of stoot, het heeft hem zeer veel moeite gekost en heb daar veel waardering voor.

Hierbij bedank ik Terradon voor zijn tijd en moeite om mijn cam weer tot leven te brengen.

Groet, Goofykwek

en loopt het ? goed 

Geplaatst:

Smetje,

Alles werkt weer, seca 3 canaldigitaal en conax digitenne worden gedecodeerd.

De rest kan ik niet testen , heb geen nagra, irdeto  etc. kaartjes.

Groet, Goofykwek

Hoi, mooi dat alles weer werkt, das sat4all toch....kleine tip zet in het cam menu ff de coderingen conax irdto enz.die je niet gebruikt op uit dan werkt je cam net wat sneller en blijven foutmeldingen van "geen recht" meer uit...

Groetjes.......

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen