Ga naar inhoud


Morgen wordt de schotel geplaatst


Cees62

Aanbevolen berichten


Maar wat is de Amiko beter dan de M7 Sat 801?

De M7 Sat801 heeft geen ballen en de Amiko heeft die wel een beetje. Het verschil zit em in de software in de box. Met de Amiko kan je veeeeeeel meer dan met die gecastreerde van CD.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Cees62

 

Het zijn er teveel om op te noemen én aan een beginner moeilijk uit te leggen

CanalDigitaal decoders zijn niet aan te passen aan je eigen wensen. Even makkelijk een zender toevoegen die niet in de lijst van CDS voorkomt is alleen te doen als je de trukendoos opend,

Zo zit je vast aan hun Canalenlijst, wil je al de zenders kunnen zien zit je aan een TOP HD abonnement vast van omstreeks € 80,--

Heb je een goedkoper abonnement kom je op de meest ongelukkige nummers een zwart beelt tegen met de mededeling dat je even contact op moet nemen. Dit met de bedoeling om je meer Eurotjes uit je portemone te plukken.

Dat is nog iritanter als een film die de reclame onderbreekt. ;)

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

als je wilt opnemen en kijken moet je een Amiko Alien 2 hebben kijk hier voor de specificaties http://www.amikostb.com/?q=product&id=153

 

2e hands al gezien op MP voor 100 euro en nieuw tussen de 125 en de 150 euro

 

wil je geen twin ontvanger dan moet je ff zoeken op Amiko Alien SHD 8900 nieuw rond de 100 euro

aangepast door john-sathopper

Amiko Alien 2 FW 1.2.78, 60 cm 19.2, 23.5
Amiko Alien SHD 8900 FW 1.2.72, 60 cm 19.2, 23.5
Amiko Alien SHD 8900 FW 1.2.72, 60 cm 19.2, 23.5

Link naar reactie
Delen op andere sites

In ieder geval is die SAT801 van de ontvangers die Canal Digitaal levert wel de beste. Het is geen ontvanger met veel mogelijkheden, maar hij deugt in ieder geval. De andere ontvangers die men levert zijn gemaakt door Pace (de SAT801 door Hyundai), en dat zijn echte ondingen met een waslijst aan gebreken. Je hebt dus de goede keus gemaakt door een SAT801 te nemen.

 

Met een Amiko wordt het alleen nog maar leuker.

aangepast door Zuppelan
Link naar reactie
Delen op andere sites

Via je CD kaartje kun je naar maximaal 4 verschillende zenders tegelijk kijken.

 

Je kan dus in theorie 3 opnames hebben lopen en tegelijkertijd ergens anders naar kijken.

 

Alleen moet je dan wel voor elk lopend signaal een aparte kabel hebben (en een receiver met 4 tuners...)

 

Dit verhaal gaat niet 100% op omdat sommige zenders dezelfde transponder delen en dan zou het wel kunnen over 1 kabel, maar ga er maar vanuit dat je meerdere kabels nodig hebt als je ook wilt gaan opnemen terwijl je TV kijkt.

 

En als ik jou was, ging ik eerst een poosje genieten van wat je nu hebt. Je in de tussentijd een beetje inlezen en verkennen wat er allemaal te halen valt op SAT gebied en dan kun je met de kerst altijd nog een leuk cadeautje vragen. :)

aangepast door Sjattuh

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu ben ik toch weer onverstandig geworden en toch de 

Amiko Alien 2 Triple Tuner gekocht en de M 7 SAT801 tekoop gezet

Boven gebruik ik wel de SAT 801

 

heel verstandig.. die 2e,3e tuner kun je altijd later nog gebruiken, kijk 1st wat je allemaal nodig bent

heel veel kijk plezier met je Alien

Amiko Alien 2 FW 1.2.78, 60 cm 19.2, 23.5
Amiko Alien SHD 8900 FW 1.2.72, 60 cm 19.2, 23.5
Amiko Alien SHD 8900 FW 1.2.72, 60 cm 19.2, 23.5

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...