SjongeJonge Geplaatst: 6 augustus 2013 Geplaatst: 6 augustus 2013 De EPG geeft maar 2 programmas aan: het lopende en het daaropvolgende, en vaak helemaal geen ( op e4 etc) Is dat normaal? Of ligt dat aan mijn oude sat rec? Topfield 4000PVR, 82 * 72 cmOffsetschotel, 1 LNB, Daewoo buis tv. Schotel op Astra2 gericht. DVB-T via verlopen Digitenne.
Emekli Geplaatst: 6 augustus 2013 Geplaatst: 6 augustus 2013 (aangepast) Ik neem aan, als ik je handtekening lees, dat het om de "Engelse" satelliet gaat. Indien dit zo is, moet je een "Engelse" ontvanger hebben. Om up to date te zijn, zou je nu een HD ontvanger moeten hebben, liefst met "Linux". Hier draait heel andere software op en als je dan een Dreambox of Vu+ model hebt, dan kan je simpel de software er zelf opzetten of door de vakhandel laten doen. Dan heb je tevens de mogelijkheid om wel EPG binnen te halen, dit gebeurt dan middels het programma EPG İmport en kan je zelf de landen kiezen waarvan de EPG moet worden opgehaald. 6 augustus 2013 aangepast door Emekli Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV. Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat, ** is tijdelijk buiten gebruik.
Emekli Geplaatst: 7 augustus 2013 Geplaatst: 7 augustus 2013 Dank je Togan voor het heldere antwoord. Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV. Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat, ** is tijdelijk buiten gebruik.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen