Ga naar inhoud


jsc sport 1hd en 2 hd


abdellove

Aanbevolen berichten


Op de 7 west zitten veel JSC HD zenders helaas heb ik daar de schotel niet voor

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik het goed begrijp heeft het allemaal te maken met engels voetbal.

Op de zenders die nu op hotbird zitten zal geen epl voetbal te zien zijn.

Even afwachten wat eredivisie doet bij jsc, misschien is een abbo nog de moeite waard al zou vanaf volgend jaar kaart en receiver gekoppeld zijn (gerucht). We wachten af.

 

Iemand trouwens een idee hoe groot je schotel voor 7west zou moeten zijn?

Ow... lees 1meter hier: http://www.Bron: Totaal TV/nieuws/6745/atlantic-bird-7-satelliet-ook-in-europa-te-ontvangen.html

aangepast door DoeEensGek
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ontvang ze wel allemaal. HD1 T/m 6. signaal is goed.

wat voor een schotel heb jij ?

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het ziet er naar uit dat aljazeera ook niet meer terug komt naar hotbird.

Ik heb ze gemaild en dit ontvangen:

 

Greeting from Aljazeera Sport Channel

We have only at hotbird +1 to +4 about the other channels on the nilesat and Arabsat satellite,In addition we dont have Broadcasting rights in the Netherlands

Best  regards .

Link naar reactie
Delen op andere sites

was toch al duidelijk heeft alles met het Engels voetbal te maken,daarom zijn ze gedwongen om de 13.0 te verlaten

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...