The Iron Maiden Geplaatst: 13 augustus 2013 Auteur Geplaatst: 13 augustus 2013 Ik ben nog eens bezig geweest met de laptop en heb er toch maar voor gekozen om Windows 8 erop te laten staan. Er staat nu de classic shell op en dit bevalt prima. Bovendien heb ik nu in ieder geval geen probleem met drivers en zo. Ik heb het opstarten van DVD dus even gelaten voor wat het is. Over een maand eens kijken wat window 8.1 voor verbeteringen brengt. mvg, The Iron Maiden VU+ duo met OpenPli, CCam 2.11 op 78 cm triax wok en multiblock op Astra 19.2, 23.5 en 28.2 -- Hier had uw reclame kunnen staan --
satencom Geplaatst: 13 augustus 2013 Geplaatst: 13 augustus 2013 Ik heb er al meerdere mensen blij mee gemaakt met classic shell ,werkt prima er zijn er meer van dit soort plug-ins, die heb ik ook geprobeerd, maar ik vind wel dat deze uitstekend werkt Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
ChemTrails Geplaatst: 19 augustus 2013 Geplaatst: 19 augustus 2013 Die classic shell is inderdaad een goede oplossing. Ik zal er eens naar kijken. Maar evengoed wil ik weten hoe ik van CD kan opstarten. mvg, The Iron Maiden normaal gesproken zou je gewoon tijdens het opstarten F8 moeten blijven inrammen... en dan via keuze menu handmatig selecteren.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen