Loui (K) Geplaatst: 7 augustus 2013 Geplaatst: 7 augustus 2013 Ik heb sinds een paar dagen last van dit Sat4all site Als ik Sat4all/Dreambox open dan is er niks aan de hand opend deze site normaal bij de laatste berichten. Maar lees ik een bericht en klik ik onder op terug naar Dreambox dan gaat hij helemaal terug naar Mei 2002, en moet ik eerst op de tab recent bijgewerkt klikken om weer bij de dag van vandaag te komen. Raar maar hoe kan dit?
Ronsworld Geplaatst: 7 augustus 2013 Geplaatst: 7 augustus 2013 Uitloggen, cookies en internet geschiedenis een keer verwijderen en nogmaals proberen. It is my allegearre like folle as de ko skiet as de bolle... ET9000, WaveFrontier 90, LT8700, Kathrein 120 cm Prime Focus draaibaar en nog wat speeltjes..
Psychosammie Geplaatst: 7 augustus 2013 Geplaatst: 7 augustus 2013 Hoe kan je nou last hebben van Sat4All? Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
Tonskidutch Geplaatst: 7 augustus 2013 Geplaatst: 7 augustus 2013 sommige gasten zijn gewoon ouderwets bezig Busy Line Rose Murphy
Loui (K) Geplaatst: 7 augustus 2013 Auteur Geplaatst: 7 augustus 2013 Nou zo ouderwets nu ook weer niet ik werk al een hele tijd met Windows 8, ook daar zitten soms rare verassingen in zoals je opnieuw moeten aanmelden bij sat4all.
Loui (K) Geplaatst: 7 augustus 2013 Auteur Geplaatst: 7 augustus 2013 Het probleem blijft, ook al heb ik me opnieuw ingelogt ook alle coocies en geschiedenis verwijderd zelfs de pc opgeschoont. Kan het zijn dat er wat instellingen zijn veranderd op de site? of in mijn account?
Loui (K) Geplaatst: 7 augustus 2013 Auteur Geplaatst: 7 augustus 2013 Ik wordt gek, nu doet de site weer normaal. Na!! vreemd maar het lijkt dat het nu het probleem over is.
Loui (K) Geplaatst: 8 augustus 2013 Auteur Geplaatst: 8 augustus 2013 Nou toch niet, lees ik vanmorgen een item en klik ik onder aan op "terug naar Dreambox" dan staat hij weer bij het begin in 2002 ik blijf het vreemd vinden.
Johan45 Geplaatst: 8 augustus 2013 Geplaatst: 8 augustus 2013 Ik kan je probleem niet reproduceren met W7 prof en IE 10 Vult u rustig aan !!!
Loui (K) Geplaatst: 9 augustus 2013 Auteur Geplaatst: 9 augustus 2013 (aangepast) Ach het is geen wereldramp, ik klik op recent bijgewerkt en alles staat weer goed. maar het wel raar wanneer ik dus op een item klik die vandaag gemaakt is en ik lees die, en klik daarna weer terug naar Dreambox dat ie dan terug gaat naar begin van de site Mei 2002.Kan net zo goed een bug zijn in IE10. 9 augustus 2013 aangepast door Loui (K)
Beheerder Michel Geplaatst: 10 augustus 2013 Beheerder Geplaatst: 10 augustus 2013 Dan hadden we de klacht natuurlijk veel vaker gekregen. Het lijkt mij eerder een Loui(K) probleem Je zult waarschijnlijk op allerlei knopjes gedrukt hebben en de sortering van topics hebben aangepast. Zie de blauw/grijze balk bovenaan het Dreambox forum. Die moet wel op ´Recentelijk gewijzigd´ staan en dat staat ie bij jou vast en zeker niet. Als jij die ´Terug naar Dreambox´ link aanklikt doet die link consequent en browser onafhankelijk gewoon wat je zelf zo ingesteld hebt. Jij hebt vast en zeker ´aangepast´ aangeklikt en daar sortering A/Z gekozen. Anders kan het niet. In dat geval verschijnen bij mij ook topics uit 2002 en 2005. De volgende keer je vraag in het juiste forum graag en niet in satelliet / algemeen. Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
Beheerder Michel Geplaatst: 11 augustus 2013 Beheerder Geplaatst: 11 augustus 2013 Graag gedaan hoor Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen