Ga naar inhoud


Forum item gaat terug naar 2002.


Loui (K)

Aanbevolen berichten

Ik heb sinds een paar dagen last van dit Sat4all site Als ik Sat4all/Dreambox open dan is er niks aan de hand opend deze site normaal bij de laatste berichten. Maar lees ik een bericht en klik ik onder op terug naar Dreambox dan gaat hij helemaal terug naar Mei 2002, en moet ik eerst op de tab recent bijgewerkt klikken om weer bij de dag van vandaag te komen. Raar maar hoe kan dit?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ach het is geen wereldramp, ik klik op recent bijgewerkt en alles staat weer goed. maar het wel raar wanneer ik dus op een item klik die vandaag gemaakt is en ik lees die, en klik daarna weer terug naar Dreambox dat ie dan terug gaat naar begin van de site Mei 2002.Kan net zo goed een bug zijn in IE10.

aangepast door Loui (K)
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Dan hadden we de klacht natuurlijk veel vaker gekregen. Het lijkt mij eerder een Loui(K) probleem ;)

 

Je zult waarschijnlijk op allerlei knopjes gedrukt hebben en de sortering van topics hebben aangepast. Zie de blauw/grijze balk bovenaan het Dreambox forum. Die moet wel op ´Recentelijk gewijzigd´ staan en dat staat ie bij jou vast en zeker niet. Als jij die ´Terug naar Dreambox´ link aanklikt doet die link consequent en browser onafhankelijk gewoon wat je zelf zo ingesteld hebt.

 

Jij hebt vast en zeker ´aangepast´ aangeklikt en daar sortering A/Z gekozen. Anders kan het niet. In dat geval verschijnen bij mij ook topics uit 2002 en 2005.

 

Image2.png

 

De volgende keer je vraag in het juiste forum graag en niet in satelliet / algemeen.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...