pirrewit Geplaatst: 7 augustus 2013 Geplaatst: 7 augustus 2013 Ik heb tijdelijk eens Newnigma image op de dream en heb dus ook een Webbrowser. Als je deze opent in het menu krijg je de Google Start en search pagina. Maar hoe moet het dan verder. Heb je dan nog een DB usb toetsenbord nodig om tekst in te voeren? grts Dreambox 8000 Openpli 7.3 HDD 1,5 TB west. dig VU Ultimo Openpli 8.3 HDD 1.0 TB diseq astra 1 2 3 hotbird sirius thor
Adriano Geplaatst: 7 augustus 2013 Geplaatst: 7 augustus 2013 Is wel handig om een toetsenbord aan te sluiten, met de afstandsbediening is erg onhandig. Toshiba 46RV555D Pioneer VS-922 + WharfedaleDM8000 S-C-T OpenATV 4.1Archsat 85 triple Astra plus Hotbird en een draaibare Triax 88cm
icesat Geplaatst: 7 augustus 2013 Geplaatst: 7 augustus 2013 (aangepast) Ik heb tijdelijk eens Newnigma image op de dream en heb dus ook een Webbrowser.Als je deze opent in het menu krijg je de Google Start en search pagina.Maar hoe moet het dan verder.Heb je dan nog een DB usb toetsenbord nodig om tekst in te voeren?grts met de TEXT knop van de AB kan je het virtueel toetsenbord oproepen om gemakkelijker tekst in te typen.met de HELP toets kan je een overzicht van de overige toets functies bekijken. 7 augustus 2013 aangepast door icesat
pirrewit Geplaatst: 7 augustus 2013 Auteur Geplaatst: 7 augustus 2013 Bedankt tekst en help toets in dit geval was mij onbekend. Het is mij ook volkomen onduidelijk waarom er geen basishandleiding bestaat bij alle image ontwikkelaars met uitleg over de menu items en de applicaties. Die mensen moeten daar enorme hoeveelheden tijd en energie in steken en dan is het toch jammer dat ze niet gebruikt worden omdat ze niet doorzichtig zijn voor de doorsnee gebruiker. Ik er 100 % van overtuigd dat er niemand is die een zinnige uitleg kan geven over ALLE applicaties in een image of dat nu origineel dream is of newnigma of openpli of andere. Als ik eens scroll door de app's dan heb ik in pakweg 80 % van de benamingen geen flauw idee van de toepassing. Mocht ik in staat zijn een app te ontwikkelen zou ik toch het doel ,het gebruik en de instellingen meegeven en dan nog liefst in Jip en Janneke taal zodat iedereen ook Dummy's zoals ik niet steeds met gekke vragen moet komen. grts Dreambox 8000 Openpli 7.3 HDD 1,5 TB west. dig VU Ultimo Openpli 8.3 HDD 1.0 TB diseq astra 1 2 3 hotbird sirius thor
Jef1 Geplaatst: 3 maart 2014 Geplaatst: 3 maart 2014 Ik heb tijdelijk eens Newnigma image op de dream en heb dus ook een Webbrowser. Als je deze opent in het menu krijg je de Google Start en search pagina. Maar hoe moet het dan verder. Heb je dan nog een DB usb toetsenbord nodig om tekst in te voeren? grts Beste, Ik heb ook web browser op mijn dreambox 800 HD se gezet maar als ik er op klik dan opent er niets of gebeurd niets. Hoe krijg ik ook google start en search pagina?
EBOR Geplaatst: 3 maart 2014 Geplaatst: 3 maart 2014 Heb je de webbrouwser wel geinstalleerd? Op de DM 800 se moet je deze op de usb/hdd installeren i.v.m. gebrek aan geheugen. DM920 Ultra HD; Newnigma, DM800HDse, Oppo-BDP-105EU, Rotel RSP-1576,Rotel RMB 1095, LG UH850V, Monitor Audio Gold 200 4G
Jef1 Geplaatst: 3 maart 2014 Geplaatst: 3 maart 2014 Heb je de webbrouwser wel geinstalleerd? Op de DM 800 se moet je deze op de usb/hdd installeren i.v.m. gebrek aan geheugen. Oke het is mij gelukt.. Ander probleem, als ik op TEXT of HELP druk gebeurd er niets? En als ik muis aansluit dan gebeurd er ook niets..
Gast Mimisiku Geplaatst: 4 maart 2014 Geplaatst: 4 maart 2014 Ooit jaaaren geleden ook eens geinstalleerd op mijn toenmalige DM800HD-PVR en dat was geen overweldigend succes. Hij kent veel te weinig zaken die tegenwoordig in de HTML zijn opgenomen. Resultaat: Veel sites (de meesten) zien er niet uit of zijn onvolledig. Bediening zonder muis of keyboard is bijna ondoenlijk. Zelfs met het echte Dream toetsenbord niet echt werkbaar.. Nu zijn de CPU snelheden wel iets hoger maar ik zou dan gaan voor de browser functies van je Smart TV en ver weg blijven van die WebBrowsers voor je box...
SaTJuNK Geplaatst: 6 maart 2014 Geplaatst: 6 maart 2014 Heb je de webbrouwser wel geinstalleerd? Op de DM 800 se moet je deze op de usb/hdd installeren i.v.m. gebrek aan geheugen. Flashexpander gebruiken.. Ik heb een Stick van 2 gb erin en mijn geheugen is nu met 2GB toegenomen.. VU Duo4K SE
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen