Ga naar inhoud

VTI-v6.0 geinstalleerd maar waar vind ik enigma-2 extensions enz

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Om software zoals extensions of plugins druk je op de blauwe knop.

Hiermee kom je in het VTi panel met daarin diverse subitems.

Kies dan voor Software manager.

post-45009-0-66673400-1375899950_thumb.png

post-45009-0-58866100-1375900073_thumb.png

aangepast door donpedro

VU+ Zero & VU+ Solo2 - VTi 11.x  Unstable Oscam 11xxxx  MacBook Pro Ubuntu 16.04LTS

Geplaatst:

Hoi,

Heb zojuist de Solo2 binnen en "zo-goed-als-werkend" aan de praat gekregen. Hiermee bedoel ik dat ik nog vele instellingen onder de knie moet krijgen.

De Solo2 werd geleverd met OpenPLI 3.0 en nu vraag ik me af of het zinvol is om VTi te installeren en wat de voordelen zijn boven OpenPLI.

Ps:. na jaren tevreden de Topfield 5510 PVR gebruikt te hebben is dit mijn eerste stap in de Linux ontvanger wereld....

Geplaatst:

De keuze welke Image is hoofdzakelijk een kwestie van smaak, ervaring en beleving.

Er zijn geen grote verschillen te noemen, de een heeft dit en de andere weer dat.

Uiteraard zijn er voor- en tegenstanders voor OpenPLi of VTI of BlackHole maar daar heeft ieder weer zo zijn eigen verklaringen voor.

Ik stel voor om eerst OpenPLi een tijdje te proberen en ben je dan toch nog nieuwsgierig hoe een ander Image functioneert dan kun je alsnog een andere Image zoals b.v. VTI installeren.

In de kop van dit forum staat een How-To voor de installatie van VTI.

Veel plezier met jouw SOLO2.

MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Geplaatst:

juist test het eerst eens.

zolang je alles begrijpt en makkelijk kunt vinden (ook per softwarebeheer) is het een eigen keuze

indien je iets echt niet aan de praat krijgt of zaken lopen spaak, spreek crahsed of loopt muurvast is er het forum om te vragen

als je niet minstens een week zo'n image test en leert kennen heb je geen goed beeld erover, dus ook geen reden een image te wisselen.

al dat snel wisselen levert geen ervaring op maar enkel een berg frustraties

ciao

I Am Gone Love You

JESTOFUNK

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...