Ga naar inhoud

Canal+ Digitaal

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Kan ik ook met een reciever van C+ op kabel,<BR>goldcard gebruiken zo ja welke files heb ik nodig en wat moet ik doen, ik gebruik Mastera2 met Goldprog140 (of is dit een domme vraag ik weet het niet)wie weet het wel. Bedankt alvast

Geplaatst:

tja mussi,<P>Ik heb niet zoveel kaas gegeten van kabel, maar de apparaten ken ik wel, en ja hoor hier kun je gw kaarten voor gebruiken, zal wel even zoeken zijn naar de juiste files, heb op diverse plaatsen op het net files gezien die voor cable bedoeld zijn. Dus even zoeken op de bekende plaatsen..<P><BR>stay satted ( o nee stay cabled)

Geplaatst:

Er zijn hier naar mijn weten nog geen vragen over gesteld.<BR>Is natuurlijk ook niet zo erg interessant daar het om maar twee kanalen gaat.<BR>Maar ben wel de key`s tegengekomen op het net. Misschien kan je er wat mee.<BR>Op de site van duck staat bij de seca key`s<BR>Canal+ Digitaal NL (Cable)Ident 00 2E.<BR>Als je ergens op het net een Eeprom file vind met deze ident is hij denk ik dus voor C+ Cable.<P>suc6 Johan. cool.gif" border="0 gaat op vakantie cool.gif" border="0

Vult u rustig aan !!!

Geplaatst:

Er zijn wel vragen hoor voor de kabelbezitters.<BR>1)Om kabelkanalen te zien moet je een kabeldecoder hebben,je schoteldecoder kan je daar niet voor gebruiken.<BR>De kabeldecoder is niet te koop enkel te huur.Je kan hem enkel kopen op de zwarte markt,dit zijn decoders die niet terug opgestuurd zijn naar canal+ bij het opzeggen van het abbo.<BR>2)Om de kanalen open te zetten kan je een minimum abbo nemen van 1399 Bfr/maand.<BR>Je kan met mkfind de overige kanalen open zetten,dan heb je ook het volledig pakket voor de minimumprijs ;-)).<BR>Je kan ook een goldcard proggen met key's van prov 0014 voor vlaanderen en 0013 voor wallonië.<BR>Zo,ik hoop dat je met deze info wat bent.<BR>Greetings Jacko shocked.gif" border="0

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.