Robin01 Geplaatst: 9 augustus 2013 Geplaatst: 9 augustus 2013 Hallo allemaal, heeft iemand de nieuwste zenderlijst voor regio 5555(ziggo oud)?
Scorpie Geplaatst: 11 augustus 2013 Geplaatst: 11 augustus 2013 Die zou ik ook graag willen ja, zeker nu Fox erbij is gekomen en andere zenders waaronder ESPN eraf zijn gegaan is het wel weer tijd voor een kleine update
cAZtricum Geplaatst: 20 augustus 2013 Geplaatst: 20 augustus 2013 Even nieuw leven inblazen... Heeft iemand al de nieuwe zenderlijst voor deze regio? Ik zoek me suf maar kan het nergens vinden...
breaker Geplaatst: 12 februari 2015 Geplaatst: 12 februari 2015 vergeet dat kabelscan maar na de resente wijzigingen samen voegen van ziggo/upc help kabelscan je geen zier en zal je dus echt nieuwe zenderlijst nodig hebben hierbij dan maar even ziggo 5555 van regio groningen /assen Ziggo (12-02-2015).zip
maja Geplaatst: 13 februari 2015 Geplaatst: 13 februari 2015 Hoezo helpt geen zier ? Ik heb gewoon de instellingen aangepast 474 freq en id 5555 en cablescan. Binnen 5 minuten draait alles weer als vanouds. Je hebt zelfs geen kaart ( en module) meer nodig tenminste als je het standaard pakket hebt.
Gast Mimisiku Geplaatst: 13 februari 2015 Geplaatst: 13 februari 2015 Sommigen 'bijten' zich vast aan de cables.xml. Vraag me niet waarom! De kabelscan scant de volledige band dus werkt prima. Er zijn 'die-hards' die puur de actieve kanalen willen scannen. Hun argument: kanalen automatisch gesorteerd en scan is neller klaar. Mijn tegenargument: je snijd jezelf in de vingers! Bij wijzigingen van frequenties 'pis' je naast de pot omdat je zelf die frequenties er ooit uit ge-edit hebt!! En dan maar klagen.. Moet een nieuwe lijst! Kabelscan werk niet!! Dus eerst zelf bewust verminken en dan later jammeren en bedelen om een werkende lijst.. Eigenlijk een beetje treurig...
breaker Geplaatst: 13 februari 2015 Geplaatst: 13 februari 2015 (aangepast) ik denk dat dat in deze ook het probleem is met "aangeboden" dreamboxen en de daarmee geleverde zenderlijsten daar ik het hier legaal moet houden ga ik daar niet verder op in maar blijkbaar schuilt daarin ook het probleem net als bij sommige anderen daar ik alle zenders open heb de bestaande zenderlijst bleek echter niet berekend op de recente veranderingenen dus weg zenders met melding zender niet gevonden geen signal rate nog wat dan ook met wel de juiste freq. 474 en 05555 een signal test geeft dan wel degelijk signal aan maar niet binnen je zenderlijst dat zie je ook terug op forum door de vragen naar zenderlijsten van diverse regio's omdat daar dus blijkbaar ook een "aangepaste" zenderlijst in stond 13 februari 2015 aangepast door breaker
Nolan Geplaatst: 14 februari 2015 Geplaatst: 14 februari 2015 Ook belangrijk is om voor de instelling QAM64 te kiezen voordat je gaat zoeken. Anders mislukt de Cablescan. Sommige ontvangers passen de instelling automatisch aan, maar de meesten niet. VU Plus Ultimo4k, Triax 110 cm draaibaar.
Hoeba Geplaatst: 17 februari 2015 Geplaatst: 17 februari 2015 Ligt er aan waar je zoekt hoor. 474 kan Qam64 hebben, maar Qam Auto is altijd goed, zeker met een FEC Auto. 474 is maar een van de vele frequenties bij Ziggo, met een netwerkscan kun je ook met een andere bestaande frequentie scannen! Zolang hij maar een gehele netwerkscan doet, leest je software alles in wat hij vindt..... Groetjes,HoebaDM 600 S PVR 160 GB, OpenPli, DM 8000 S/C, OpenPli, Nokia Dbox2 C, PB-7, Cisco dvb-C, RaspberryPi 2b
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen