Ga naar inhoud


Zenderlijst Ziggo regio 5555


Robin01

Aanbevolen berichten


  • 2 weken later...
  • 2 weken later...
  • 1 jaar later...

Sommigen 'bijten' zich vast aan de cables.xml. Vraag me niet waarom! De kabelscan scant de volledige band dus werkt prima. Er zijn 'die-hards' die puur de actieve kanalen willen scannen. Hun argument: kanalen automatisch gesorteerd en scan is neller klaar. Mijn tegenargument: je snijd jezelf in de vingers! Bij wijzigingen van frequenties 'pis' je naast de pot omdat je zelf die frequenties er ooit uit ge-edit hebt!! En dan maar klagen.. Moet een nieuwe lijst! Kabelscan werk niet!! Dus eerst zelf bewust verminken en dan later jammeren en bedelen om een werkende lijst.. Eigenlijk een beetje treurig...

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik denk dat dat in deze ook het probleem is met "aangeboden" dreamboxen en de daarmee geleverde zenderlijsten

daar ik het hier legaal moet houden ga ik daar niet verder op in

maar blijkbaar schuilt daarin ook het probleem net als bij sommige anderen

daar ik alle zenders open heb de bestaande zenderlijst bleek echter niet berekend op de recente veranderingenen dus weg zenders met melding zender niet gevonden

geen signal rate nog wat dan ook met wel de juiste freq. 474 en 05555 een signal test geeft dan wel degelijk signal aan maar niet binnen je zenderlijst

dat zie je ook terug op forum door de vragen naar zenderlijsten van diverse regio's

omdat daar dus blijkbaar ook een "aangepaste" zenderlijst in stond

aangepast door breaker
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ligt er aan waar je zoekt hoor. 474 kan Qam64 hebben, maar Qam Auto is altijd goed, zeker met een FEC Auto.

474 is maar een van de vele frequenties bij Ziggo, met een netwerkscan kun je ook met een andere bestaande frequentie scannen! Zolang hij maar een gehele netwerkscan doet, leest je software alles in wat hij vindt.....

Groetjes,
Hoeba

DM 600 S PVR 160 GB, OpenPli, DM 8000 S/C, OpenPli, Nokia Dbox2 C, PB-7, Cisco dvb-C, RaspberryPi 2b

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...