Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoi, de laatste dagen weer heel wat kaart freezes bij het bekijken van 1 zender. Het maakt ook niet uit welke. Heeft TV Vlaanderen weer wat aangepast om de klanten met een niet-TV Vlaanderen-receiver te pesten of moet ik het probleem bij mezelf zoeken? Enige manier om de kaart een tijdje freeze-free te houden is een heractivatie aanvragen...

Nog iemand last of ben ik de enige?

Geplaatst:

Hier loopt alles als een zonnetje.

Grtz Philip

vuduo 500 GB HDD  openpli4 -  vuduo2 1TB HDD 2xdualS2 tuner openpli4 :grin: - XP1000 pli4

Samsung plasma 60inch-AVR Denon-Bose accoustimas 7.1 :P

logitech harmony ultimate

TVV - dual lnb 19.2 & 23.5 - OSCAM

Geplaatst:

Lijkt erop dat je op het strafbankje zit.  (ook al omdat een heractivatie helpt)

Laat jouw ontvanger eens een heel uur 1 kanaal decoderen.  En beperk dit ook echt tot dit ene kanaal., als je begrijpt wat ik bedoel.

Willy

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Geplaatst:

Heb ik gisteravond gedaan Willy. En ik heb ook een beetje getest: het lijkt me dat het probleem bij de Waalse zenders of Hustler TV zit. Waarschijnlijk Hustler TV omdat dit nu ook bij Skylink beschikbaar is en ik hetzelfde probleem heb bij zenders zoals Eurosport HD, ook bij Skylink beschikbaar. Iemand een oplossing hiervoor?

Geplaatst:

welke ontvanger gebruik je?

Als je een enigma ontvanger gebruikt, welke cam is er actief?

Hoe is de ontvangststerkte?

Graag wat meer info

dreambox two ,  BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra

VU+ solo2 met defecte tuners

Geplaatst: (aangepast)

Als je oscam als reader gebruikt voor de TVV kaart dan kun je proberen deze optie aan te zetten:

ratelimitecm                  = 4
ratelimitseconds              = 10
ecmunique                     = 1
srvidholdseconds              = 2

Werkt bij mij.

Wel een redelijk recente oscam gebruiken hiervoor (niet ouder dan een tweetal maanden)

In het verleden had ik de fenomenen ook die je hierboven beschrijft.  Ook de oplossing die je verzonnen had - heractivatie - werkte ook hier slechts korte tijd.  Maar vanaf eind januari heb ik de kaart kunnen omruilen voor een nieuwe, en sindsdien heb ik geen last meer gehad.

Ik weet dat hier veel ongeloof over bestaat, maar ik denk dat U ook een gedeeltelijk defecte kaart heb.  Of een kaart die in een zulk danige toestand te komen dat ze niet meer te resetten is.

Probeer dus de kaart om te ruilen bij TVV (is wel niet gemakkelijk).  Het beste gaat dit in een TVV service centrum.  Het adres van een in Uw buurt kunt U vinden via de klantendienst.

Willy

aangepast door Kabeltje87

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Geplaatst:

Bedankt Willy, ik ga eerst de settings eens bekijken. Ik gebruik nog een wat oudere versie dus dat helpt misschien wel alvorens ik aan de kaartomruil-lijdensweg zou moeten beginnen ;)

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen