kees hekstra Geplaatst: 10 augustus 2013 Geplaatst: 10 augustus 2013 Ik heb hier een probleem met het inladen van een zenderlijst.Welke image ik ook gebruik de satellieten providers en dan allezenders zijn goed ingeladen.Maar de favorieten van alle satpositties staan er niet in .Dan is het moeilijk om zenders te vinden.Wat gaat er hier opeens fout??.BVD. Het Leven Is Een Melodie Gedreven Door Komedie Verweven Met Parodie Tot Zeven Zeisen Zonder Remedie Dood Omgeven Met Tragedie
mebo870 Geplaatst: 10 augustus 2013 Geplaatst: 10 augustus 2013 In Menu > Diversen > meerdere boeketen toegestaan op JA zetten The key to happiness. Stay away from idiots
kees hekstra Geplaatst: 10 augustus 2013 Auteur Geplaatst: 10 augustus 2013 Sat4all Fan bedankt vrien was al ten einde raad ga het straks proberen.en laat ik het hier nog horen. Het Leven Is Een Melodie Gedreven Door Komedie Verweven Met Parodie Tot Zeven Zeisen Zonder Remedie Dood Omgeven Met Tragedie
kees hekstra Geplaatst: 11 augustus 2013 Auteur Geplaatst: 11 augustus 2013 dat was het bedankt. Het Leven Is Een Melodie Gedreven Door Komedie Verweven Met Parodie Tot Zeven Zeisen Zonder Remedie Dood Omgeven Met Tragedie
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen