Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Wie kan mij helpen

Ik heb dreamdroid op mijn samsung tab2 gezet samen met de MX player en een Vplayer. Streamen binnen mijn eigen netwerk gaat goed met  de sd kanalen. Als ik over het internet wil streamen gaat dit goed totdat ik een stream open. Dan geven beide players de error can't open the stream. Ik heb wel verbinding met de dreambox.

Wat doe ik verkeerd ??

aangepast door trucker56

Geplaatst:

Het heeft volgens mij met de upload snelheid te maken, je kan de stream niet volledig eruit gooien.

Dacht dat het normaal gesproken via VLC op je PC naar een lagere resolutie werd omgezet die wel te uploaden valt.

Correct me if I'm wrong.. :D

Ron.

It is my allegearre like folle as de ko skiet as de bolle...

ET9000, WaveFrontier 90, LT8700, Kathrein 120 cm Prime Focus draaibaar en nog wat speeltjes..

• 2 weken later...
Geplaatst:

Ik heb een upload speed van 2,92 mbps via wifi maar via mijn bekabelde netwerk moet dit meer zijn. En ik heb een DM500HD met :

Kernel version: 3.2 Firmware version: 2013-08-31 20:37:35 Gui version: 2013-08-30 open pli
Geplaatst: (aangepast)

Ik heb een upload speed van 2,92 mbps via wifi maar via mijn bekabelde netwerk moet dit meer zijn. En ik heb een DM500HD met :

Kernel version: 3.2 Firmware version: 2013-08-31 20:37:35 Gui version: 2013-08-30 open pli

Overdreven veel is dit nu niet maar het zou misschien net kunnen.

Wat je even moet proberen is om de streamlink rechtstreeks in je MX Player in te geven (even zonder Dreamdroid).

zo'n link ziet er zo uit (zonder de haakjes): 

"http://jouwdns.no-ip.biz:8001/1:0:1:FAB:451:35:C00000:0:0:0:"

Opgelet, moet dubbelpunt zijn achteraan en geen spatie erbij of gelijk wat, anders werkt het niet!!

Je komt aan die link door bv. in OpenWebif op pc de zender naar keuze (geen HD) te openen met notepad/kladblok

i.p.v. met VLC of Mediaplayer, en mail de link naar je tablet.

En laat even weten of dit werkt.

aangepast door caught
Geplaatst:

cayght

Ik heb een linkje gemaakt en die in de mxplayer gezet overgeschakeld naar het netwerk van de buren en ik heb beeld van sbs6. het stottert maar er is vooruitgang. Als ik het met dreamdroid probeer geeft hij een verbindings fout dus ik heb ergens in mijn instellingen iets verkeerd staan ?? maar wat ??

groet Trucker

Geplaatst:

Ik heb ondertussen ook al wat getest met Dreamdroid en OpenPli op de DM500HD.

Daarnaast heb ik OpenWebif=verbonden aan OpenPli images & Webcontrol=verbonden aan DM images,

ook eens afzonderlijk geinstalleerd.

En voor zover ik het kan ondervinden werkt Dreamdroid hier perfect met webcontrol maar niet met Openwebif.

Je moet anders zelf eens proberen door OpenWebif te vervangen door Webcontrol.

Of je kan ook een image installeren waar Webcontrol inzit, maar ik ben bijna zeker dat het lukt dan.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...