Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

Ik heb een dreambox met 1 kaart van CD met het basis pakket. Op een andere ontvanger (een VU+) staat ook OSCAM, deze maakt verbinding met de dreambox en heeft daardoor ook het basis pakket van CD beschikbaar. 

Op de dreambox zit echter ook nog een reader naar een adres buitenaf, hierdoor is ook het entertainment pakket beschikbaar (FILM1, EREDIVISIE, enz.).

Bovenstaande werkt allemaal maar nu de vraag:

Kan iemand mij uitleggen of het mogelijk is om vanuit de dreambox ook het entertainment pakket door te sturen naar de VU+ ontvanger. En zo ja hoe deze configuratie eruit moet zien?

Groeten!

• Moderator
Geplaatst:

Hallo,

Op de dreambox zit echter ook nog een reader naar een adres buitenaf, hierdoor is ook het entertainment pakket beschikbaar (FILM1, EREDIVISIE, enz.).

Kan iemand mij uitleggen of het mogelijk is om vanuit de dreambox ook het entertainment pakket door te sturen naar de VU+ ontvanger. En zo ja hoe deze configuratie eruit moet zien?

Groeten!

WAN sharing, daarna intern verder sharen?

Dar wordt op SAT4ALL niet over gediscussieerd!

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

WAN sharing, daarna intern verder sharen?

Dar wordt op SAT4ALL niet over gediscussieerd!

Kunnen we er niet een ander naampje aan geven dan?

Is namelijk voor eigen gebruik; (vakantiewoning en standaardwoning)

Zo niet dan stel ik de vraag wat anders; stel je hebt 3 ontvangers; ontvanger 1 entertainment pakket, kun je deze dan met de tweede ontvanger krijgen en weer doorsturen naar je 3e ontvanger; IN DIT GEVAL MIDDELS EEN LAN DUS, doet er namelijk niet toe lijkt me...

• Moderator
Geplaatst:

Aangezien de derde ontvanger (kaart) buitenshuis is spreken we over wan sharing of keysharing, en dat is illegaal.

Op sat4all worden geen illegale zaken besproken.

Lees onze huisregels nog eens door!

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...