Ga naar inhoud


Groter Duits zenderaanbod via satelliet


Sprietje

Aanbevolen berichten


  • Reacties 87
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Wij kregen vandaag een reclame kaartje in de bus dat Dinsdag 3 september om 20.13 de nieuwe Duitse zender Prosieben Maxx gaat uitzenden.

 

Astra 19,2 Frequenz 12.545 MHz

 

Films , Documenten , Humor , alles in de orginele geluid ( bv engels) met duitse ondertitels.

 

 

Gr. Marc.

Nou de duitsers zullen wel onder de indruk zijn door programma's in een buitenlandse taal :cool:

 

Ze weten nu al niet wat ze moeten kijken door het tv aanbod.

 

Ik zap veel op de duitse zenders en beland meestal op dmax/zdfinfo/zdfneo/servustv of n-tv dus

kleine sparten zenders

aangepast door pukje
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wij kregen vandaag een reclame kaartje in de bus dat Dinsdag 3 september om 20.13 de nieuwe Duitse zender Prosieben Maxx gaat uitzenden.

 

Astra 19,2 Frequenz 12.545 MHz

 

Films , Documenten , Humor , alles in de orginele geluid ( bv engels) met duitse ondertitels.

 

 

Gr. Marc.

Niks originele taal, captain america is nu bezig en het is nog steed gedubte duitse brol. Spijtig, had mooi geweest als het in het engels was. aangepast door cookie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Word deze zender dan niet automatisch bij gezet want die heeft toch niets te maken met de zenderlijst van TVVL..Heb hem al laten zoeken maar vind hem nog niet .Gr.....

Sonny led 32itch TV   M7 MZ-101 HD 80cm schotel4losse lnbs 0.1 VISSION ontv.13-19-23-28.bassic+

Link naar reactie
Delen op andere sites

die captain america interesseert me niet echt... ik keek gisteren naar SOKO Donau en Kitzbühel op ORF1.  vind ik veel beter dan dat amerikaanse gedoe...

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Al die SOKO's worden zat ongecodeerd op de Duitse p.o. zenders uitgezonden, inclusief de Spartensender.
Gisteren nog SOKO Leipzig.

Heb je indruk dat die SOKO's ook niet al te duur zijn. Ze worden te pas en te onpas uitgezonden en verkopen ook nog eens lekker naar het buitenland.

Ik zie dat bv de RAI ook een goede klant is van ARD/ZDF.

(Maar misschien krijgt die ze wel voor een vriendenprijsje in ruil voor de belofte dat ze Berlusconi flink zwartmaken. :lol: )

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze zender wordt gewoon FTA uitgezonden. Daar hebben CanalDigitaal of TVV niets mee te maken. Als hij bij jou niet inleest is er wat anders aan de hand.

 

Overigens las ik bij Digital Fernsehen dat er een paar series origineel worden uitgezonden. Schijnbaar geen speelfilms.

Heb hem toch nog gevonden door hem langzaam in te laden boven de 1500 .Bij de snelle scan word hij niet ingeladen  maar hij staat er op gr........

Sonny led 32itch TV   M7 MZ-101 HD 80cm schotel4losse lnbs 0.1 VISSION ontv.13-19-23-28.bassic+

Link naar reactie
Delen op andere sites

De Duitse publieke televisie brengt echt wel iets meer dan alleen Tatort, Polizeiruf, SOKO, Der Staatsanwat. enz (of usw).

 

Ik raad je toch eens aan om het programma aanbod verder te bekijken via teletekst of via EPG en dan een waardebepaling te geven over het aanbod van de Duitse publieke zenders.

 

Maar goed als je alleen SOKO noemt, dan denk ik dat je alleen dit wilt noemen omdat jet het overige aanbod niet waardeert en interesseert.

Link naar reactie
Delen op andere sites

..

Maar goed als je alleen SOKO noemt, dan denk ik dat je alleen dit wilt noemen omdat jet het overige aanbod niet waardeert en interesseert.

Ik begrijp niet hoe je zo'n verregaande conclusie kunt trekken over een algemene opmerking over de SOKO-series.

Ik laat hem maar volledig voor jouw rekening.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik vraag niets anders..

 

Maar jij hebt het over SOKO, dan moet je wat uitvoeriger zijn om het totale aanbod te benoemen en ook andere programma's moeten noemen.

 

Dan vervolgens zeggen, dat je het niet zozegt, en weet dat het anders is, dat vind ik een vreemde manier van discussie voeren.

Hoe kan een ander weten dat jij dit bedoelt te vertellen?

 

 

De zender Phoenix had tot en met 31 augustus een schitterend aanbod van vele documentaires. Veel van genoten, en ook van opgenomen voor later tijdstip, omdat je anders tijd te kort komt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De duitse tv heeft inderdaad een prachtig aanbod.... dat is de reden dat ik geen cent uit wil geven aan het NL pakket... die kunnen gewoon niet tippen aan het duitse aanbod... er is voor ieder wat wils.

Het hoeft niet altijd diepgaand en belangrijk te zijn...  zo nu en dan eens lekker ontspannen met een krimi vind ik altijd erg fijn...

Gisteren zag ik in het voorbijzappen dat er op prosieben Maxx een engelstalige uitzending liep met die vreselijk ondertiteling...  Ik ga dan toch liever voor de duitstalige synchron versie...  maar ik kijk weinig andertalige dingen. Gisteren wel op ORF naar die nieuwe serie "under the dome" gekeken...  niet slecht, maar duitse series of films zijn toch wel beter vind ik... maar het was wel ontspannend en de 3 afleveringen waren avondvullend van 20.15 tot 22.35...

 

Even terugkomend op de SOKO's...  de ene soko is de andere niet...  er is wel kwaliteitsverschil vind ik... SOKO Leipzig vond ik altijd erg goed... maar ondanks dat Donau en Kitzbühel wat minder zijn, vind ik ze toch de moeite waard om te bekijken... deze 2 oostenrijkse series lopen denk ik ook wel op ZDF, maar niet in prime time... en op dinsdag is er meestal niet veel anders te zien, dus kijk ik dan ORF1. ;)

aangepast door Sverige

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...