HenkieZwenkie Geplaatst: 13 augustus 2013 Geplaatst: 13 augustus 2013 Hoi, Heeft iemand ervaring met deze 2 smartcards in 2 ci modules in deze ontvanger ? Welke 2 ci modules kan ik het beste nemen. Ik gebruik nu een Aston 2.26 en een officiele cd ci module, maar soms wanneer ik van zender wissel, decodeert hij een kanaal niet.
edbe Geplaatst: 13 augustus 2013 Geplaatst: 13 augustus 2013 heb je de interne smartcard gleuf eens gebruikt, toen ik de Vantage nog had , heb ik mijn CD en TvV kaarten daarmee gebruikt...en nooit last ervan gehad. 2 x Gigablue UHD met Bigsat met (28E,23E,19E,13E) Ziggo kaart en TvVlaanderen met smargo reader
HenkieZwenkie Geplaatst: 13 augustus 2013 Auteur Geplaatst: 13 augustus 2013 De interne gleuf ondersteund geen seca met de laatste officiele firmware.
edbe Geplaatst: 13 augustus 2013 Geplaatst: 13 augustus 2013 navraag is onderweg.... 2 x Gigablue UHD met Bigsat met (28E,23E,19E,13E) Ziggo kaart en TvVlaanderen met smargo reader
Terradon Geplaatst: 14 augustus 2013 Geplaatst: 14 augustus 2013 Hoi, Even software versie 2.58.2 erop zetten en je interne kaartlezers werken en ja beide kaarten worden dan zonder problemen gezien En ook zappen tussen beide aanbieders werkt perfect..... Groetjes.....................
HenkieZwenkie Geplaatst: 15 augustus 2013 Auteur Geplaatst: 15 augustus 2013 Hoi Terradon, dat weet ik wel, maar dan zit ik met het probleem dat als ik iets opneem op een externe hare schijf ik vaak stotterend beeld heb. In de nieuwste firmware heb ik daar geen last meer van.
Terradon Geplaatst: 15 augustus 2013 Geplaatst: 15 augustus 2013 Hoi Henkie, Ok, ik heb er nog nooit een externe schijf aan gehangen ik heb voldoende aan de 500 GB die er in zit...misschien eens laten formatteren door de Vantage?of misschien een betere usb kabel, ik kan me niet voorstellen dat de schrijvers van de iets alternatieve software de implementatie van de usb poorten zouden hebben veranderd weet zeker dat de schrijvers van de 258.02 zeker ondersteuning hebben gehad van het ontwikkelteam van Vantage zelf....op deze manier ontlopen ze de kosten die ze anders hadden moeten betalen voor het decoderen van o.a Seca Mediaguard, Nagra Conax ed... Met een aangepaste versie was het zelfs mogelijk met de interne kaartlezer HD+ te decoderen niet geheel vlekkeloos maar goed te bekijken...eens getest met een geleende kaart..... Groetjes......
HenkieZwenkie Geplaatst: 16 augustus 2013 Auteur Geplaatst: 16 augustus 2013 Dat begrijp ik, maar het probleem van stotterende opnames was algemeen bekend ... Vandaar dat Vantage ook met nieuwe firmwares uitkwam, echter deze ondersteunen geen Mediaguard ...
HenkieZwenkie Geplaatst: 16 augustus 2013 Auteur Geplaatst: 16 augustus 2013 In mijn Vantage HD 7100S zit geen schijf, daar kan alleen een externe aan.
edbe Geplaatst: 17 augustus 2013 Geplaatst: 17 augustus 2013 module al binnen ? 2 x Gigablue UHD met Bigsat met (28E,23E,19E,13E) Ziggo kaart en TvVlaanderen met smargo reader
Terradon Geplaatst: 18 augustus 2013 Geplaatst: 18 augustus 2013 In mijn Vantage HD 7100S zit geen schijf, daar kan alleen een externe aan. Hoi, dat wist ik dus niet....maar al eens met twee Astons 1.07 software 2.26 geprobeerd dan..is van sommige cammetjes bekend dat zie liever geen andere ernaast dulden en dan voor problemenzorgen, mooi voorbeeld hiervan is de Dragoncam die geeft ook de door jou genoemde problemen. Is het probereren waard dacht ik of in ieder geval eens twee dezelfde cammetjes. Groetjes............
HenkieZwenkie Geplaatst: 19 augustus 2013 Auteur Geplaatst: 19 augustus 2013 Hoi, Ik ben nog aan het wachten tot de post er is met mijn 2de Aston, ik houd jullie op de hoogte.
Terradon Geplaatst: 19 augustus 2013 Geplaatst: 19 augustus 2013 Ok, Ben benieuwd of dat gaat werken, mochten ze niet beide versie 2.26 als software hebben dan wil ik die cam wel ff voor je proggen...kost je de postzegel.... Groetjes...........
HenkieZwenkie Geplaatst: 19 augustus 2013 Auteur Geplaatst: 19 augustus 2013 Ik begrijp dat de nieuwe die komt ook 2.26 heeft. Morgen kom hij per aangetekende post ... Wat vertraging blijkbaar.
HenkieZwenkie Geplaatst: 21 augustus 2013 Auteur Geplaatst: 21 augustus 2013 Nou ik heb hem hier. Tot nu toe werkt alles probleemloos.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen