Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoi,

Heeft iemand ervaring met deze 2 smartcards in 2 ci modules in deze ontvanger ?

Welke 2 ci modules kan ik het beste nemen. Ik gebruik nu een Aston 2.26 en een officiele cd ci module, maar soms wanneer ik van zender wissel, decodeert hij een kanaal niet.

Geplaatst:

heb je de interne smartcard gleuf eens gebruikt,

toen ik de Vantage nog had , heb ik mijn CD en TvV kaarten daarmee gebruikt...en nooit last ervan gehad.

2 x Gigablue UHD met Bigsat met (28E,23E,19E,13E)

Ziggo kaart en TvVlaanderen met smargo reader

Geplaatst:

Hoi,

Even software versie 2.58.2 erop zetten en je interne kaartlezers werken en ja beide kaarten worden dan zonder problemen gezien

En ook zappen tussen beide aanbieders werkt perfect.....

Groetjes..................... 

Geplaatst:

Hoi Henkie,

Ok, ik heb er nog nooit een externe schijf aan gehangen ik heb voldoende aan de 500 GB die er in zit...misschien eens laten formatteren door de Vantage?of misschien een betere usb kabel, ik kan me niet voorstellen dat de schrijvers van de iets alternatieve software de implementatie van de usb poorten zouden hebben veranderd weet  zeker dat de schrijvers van de 258.02 zeker ondersteuning hebben gehad van het ontwikkelteam van Vantage zelf....op deze manier ontlopen ze de kosten die ze anders hadden moeten betalen voor het decoderen van o.a Seca Mediaguard, Nagra Conax ed... 

Met een aangepaste versie was het zelfs mogelijk met de interne kaartlezer HD+ te decoderen niet geheel vlekkeloos maar goed te bekijken...eens getest met een geleende kaart.....

Groetjes......

Geplaatst:

In mijn Vantage HD 7100S zit geen schijf, daar kan alleen een externe aan.

Hoi, dat wist ik dus niet....maar al eens met twee Astons 1.07 software 2.26 geprobeerd dan..is van sommige cammetjes bekend dat zie liever geen andere ernaast dulden en dan voor problemenzorgen, mooi voorbeeld hiervan is de Dragoncam die geeft ook de door jou genoemde problemen.

Is het probereren waard dacht ik of in ieder geval eens twee dezelfde cammetjes.

Groetjes............

Geplaatst:

Ok, Ben benieuwd of dat gaat werken, mochten ze niet beide versie 2.26 als software hebben dan wil ik die cam wel ff voor je proggen...kost je de postzegel....

Groetjes...........

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen