Ali1907 Geplaatst: 14 augustus 2013 Geplaatst: 14 augustus 2013 Hallo, ik ben op zoek naar een Full HD receiver waar je minimum 2 smartcards in kunt steken, iemand enig idee wat de goedkoopste is en waar ik dat online kan bestellen? Met vriendelijke groeten
Sverige Geplaatst: 14 augustus 2013 Geplaatst: 14 augustus 2013 Je kan in vrijwel iedere HD receiver 2 smartcards kwijt.... "welke" smartcards gedecodeerd kunnen worden hangt af van de module die je gebruikt bij CI (common interface) schachten of voor welke codering de CA (conditional access) schacht geconfigureerd is. Meningen verschillen over wat goed is en wat niet... goedkoop, vind je meestal in Duitsland... daar koop ik vrijwel alles. Maar het hangt er ook vanaf wat je precies wil gaan decoderen... want niet 'alles' werkt perfect met 'alles'... ik zou zeggen dat er hier op het forum wel e.e.a. aan informatie te vinden is... al is niet alles even objectief volgens mij - VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost Missachtet wird, was es umsonst gibt (Else Pannek)
Moderator ceesv Geplaatst: 14 augustus 2013 Moderator Geplaatst: 14 augustus 2013 Hallo, ik ben op zoek naar een Full HD receiver waar je minimum 2 smartcards in kunt steken, iemand enig idee wat de goedkoopste is en waar ik dat online kan bestellen? Met vriendelijke groeten Ali, op SAT4ALL mogen geen links geplaatst worden naar (web)winkels. Lees onze huisregels nog eens door. 3. Reclame strikt verboden- Op sat4all mag je op geen enkele wijze reclame maken Op sat4all.com is reclame, óók negatieve "reclame", onder welke vorm dan ook, strikt verboden! Ook het plaatsen van links of verwijzingen naar commerciële sites of het plaatsen van een commerciële link of verwijzing in je profiel is niet toegestaan! Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Ali1907 Geplaatst: 14 augustus 2013 Auteur Geplaatst: 14 augustus 2013 Je kan in vrijwel iedere HD receiver 2 smartcards kwijt.... "welke" smartcards gedecodeerd kunnen worden hangt af van de module die je gebruikt bij CI (common interface) schachten of voor welke codering de CA (conditional access) schacht geconfigureerd is. Meningen verschillen over wat goed is en wat niet... goedkoop, vind je meestal in Duitsland... daar koop ik vrijwel alles. Maar het hangt er ook vanaf wat je precies wil gaan decoderen... want niet 'alles' werkt perfect met 'alles'... ik zou zeggen dat er hier op het forum wel e.e.a. aan informatie te vinden is... al is niet alles even objectief volgens mij Wel, ik zou eerlijk gezegd Digitürk & D-Smart met 1 receiver willen bekijken, kan dat? Zo ja, met welk (goedkoopste) HD receiver?
stevie-v Geplaatst: 14 augustus 2013 Geplaatst: 14 augustus 2013 (aangepast) Wel, ik zou eerlijk gezegd Digitürk & D-Smart met 1 receiver willen bekijken, kan dat? Zo ja, met welk (goedkoopste) HD receiver? D-smart is al helemaal niet te bekijken die kaart is getrouwd met de ontvanger dus heb je de originele ontvanger nodig,voor digiturk geldt een beetje hetzelfde maar ik geloof dat de SD zenders van digiturk nog wel werkend te krijgen zijn op een linux ontvanger ook de SD sportzenders van digiturk werken niet op een Linux ontvanger,voor de HD en sportzenders heb je ook de originele ontvanger nodig 14 augustus 2013 aangepast door stevie-v VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.
Ali1907 Geplaatst: 14 augustus 2013 Auteur Geplaatst: 14 augustus 2013 D-smart is al helemaal niet te bekijken die kaart is getrouwd met de ontvanger dus heb je de originele ontvanger nodig,voor digiturk geldt een beetje hetzelfde maar ik geloof dat de SD zenders van digiturk nog wel werkend te krijgen zijn op een linux ontvanger ook de SD sportzenders van digiturk werken niet op een Linux ontvanger,voor de HD en sportzenders heb je ook de originele ontvanger nodig Dat klopt niet, een D-Smart dealer heeft laten weten dat de module + smartkaarten werken op een Vu+ UNO, dus...?
Sverige Geplaatst: 15 augustus 2013 Geplaatst: 15 augustus 2013 (aangepast) Van deze turkse abo's weet ik weinig...(en ik lees ook geen turks, al is er in het duits wel e.e.a. te vinden) Ik heb even gezocht, en zie dat voor d-smart blijkbaar gewoon modules bestaan die rechtsreeks in de tv of sat receiver kunnen... als dat zo is, heb je de keuze... 15 augustus 2013 aangepast door Sverige 1 - VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost Missachtet wird, was es umsonst gibt (Else Pannek)
Gerard 76 Geplaatst: 15 augustus 2013 Geplaatst: 15 augustus 2013 De x-trend 4000 is als ik me niet vergis full hd (1080P) en je kunt er 2 smartcards in steken. De meeste decoders gaan niet verder dan 1080i. Als je een beetje googlet koop je hem voor minder dan 150 euro.
cheapwatcher Geplaatst: 15 augustus 2013 Geplaatst: 15 augustus 2013 En met een externe cardreader kunnen er nog veel meer kaarten in.. Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10 VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665 Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700 Ziggo start CI+
Ali1907 Geplaatst: 15 augustus 2013 Auteur Geplaatst: 15 augustus 2013 Van deze turkse abo's weet ik weinig...(en ik lees ook geen turks, al is er in het duits wel e.e.a. te vinden) Ik heb even gezocht, en zie dat voor d-smart blijkbaar gewoon modules bestaan die rechtsreeks in de tv of sat receiver kunnen... als dat zo is, heb je de keuze... Yep, bij D-Smart heb je modules die je in sat receivers kunt steken, maar een Digitürk verdeler blijft er bij zweren dat je voor een Digitürk abo expliciet een Digitürk receiver moet kopen, klopt dat? Of heeft Digitürk ook modules die je met andere receivers kunt gebruiken? Weet iemand dit?
Ali1907 Geplaatst: 15 augustus 2013 Auteur Geplaatst: 15 augustus 2013 De x-trend 4000 is als ik me niet vergis full hd (1080P) en je kunt er 2 smartcards in steken. De meeste decoders gaan niet verder dan 1080i. Als je een beetje googlet koop je hem voor minder dan 150 euro. Dit zal ik eens opzoeken, alvast heel erg bedankt voor de tip
Sverige Geplaatst: 15 augustus 2013 Geplaatst: 15 augustus 2013 Wat ik zo zie werkt digitürk blijkbaar alleen met hun eigen receivers... ik zie nergens modules aangeboden worden... en dat is jammer. Ik zie bij duitse aanbieders van Digitürk, dat er steeds een receiver inclusief bij zit... Je hebt wel 2 sat posities nodig zie ik... de türksat 42 oost en de eutelsat w3 op 7 oost Ik zie receivers als Humax Digitürk HM-9503 HD Receiver en ik kan niet gelijk vinden of daar een CI slot inzit waar je de module voor d-smart in zou kunnen stoppen... tenzij je er een externe kaartlezer aan zou kunnen hangen, maar ook dat weet ik niet. - VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost Missachtet wird, was es umsonst gibt (Else Pannek)
Ali1907 Geplaatst: 15 augustus 2013 Auteur Geplaatst: 15 augustus 2013 Wat ik zo zie werkt digitürk blijkbaar alleen met hun eigen receivers... ik zie nergens modules aangeboden worden... en dat is jammer. Ik zie bij duitse aanbieders van Digitürk, dat er steeds een receiver inclusief bij zit... Je hebt wel 2 sat posities nodig zie ik... de türksat 42 oost en de eutelsat w3 op 7 oost Ik zie receivers als Humax Digitürk HM-9503 HD Receiver en ik kan niet gelijk vinden of daar een CI slot inzit waar je de module voor d-smart in zou kunnen stoppen... tenzij je er een externe kaartlezer aan zou kunnen hangen, maar ook dat weet ik niet. Inderdaad, dat vraag ik mij dus ook af, of je een externe kaartslot zou kunnen steken in zo'n Digitürk receiver zodat je ook D-Smart kan bekijken op Turksat 42°
Snoopy Geplaatst: 15 augustus 2013 Geplaatst: 15 augustus 2013 MaxDigital XP 1000. Leuke Linux box met OpenPLi voor rond de 150 euro.
Ali1907 Geplaatst: 15 augustus 2013 Auteur Geplaatst: 15 augustus 2013 MaxDigital XP 1000. Leuke Linux box met OpenPLi voor rond de 150 euro. Kan je D-Smart bekijken met deze receiver?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen