Ga naar inhoud

Audio uit na opname of gebruik tulp uitgang: vu duo plus opnieuw opstarten..

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoi allemaal,

Al vanaf het beging van de introductie gebruikr van vu duo plus. Nu krijgt mijn ontvanger wat keuren die ik niet kan verklaren:

1. na gebruik van tulp uitgang naar versterker geen geluid meer via de hdmi uitgang naar tv

2. Na opname geen geluid meer naar hmdi uitgang tv, ook als de tv aangestaan heeft en het geluid gemuted is geweest

De enige oplossing is de stroom vn de ontvanger af en opnieuw opstarten waarbij de ontvanger aanstaat in de betreffende hdmi aan sluiting.

Het lijkt mij hardware matig.... Wie kent dit probleem ook en nog beter: wie weet een oplossing?

Groet Gert-Jan

Geplaatst:

Over welke ontvanger heb jij het nu, over de DUO2 of de gewone DUO?

Welke image staat nu op de ontvanger?

Al eens opnieuw geflasht?

MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Geplaatst:

Hoi Jurgen,

Dank voor je reactie. Het Duo2. Het was de eerste versie waarbij een het mogelijk wat af te sluiten en en slechts 1 watt te gebruiken.  Er staat openpli de laatste update van versie 2.0 op. Ik ken nog twee vu duo plusssen ide even oud zijn, zelfde versie openpli maar dit euvel niet hebben. Ik ben benieuwd naar je verdere analyse.

Verdere configuratie visat schotel met lnb's voor 13, 19.2 (dubbel), 23.5 (dubbel) en 28.2. Tv is een 42 inch plasma van panasonic.

Groet Gert-Jan

Geplaatst:

VU+  merk

VU+ DUO model van 2011

VU+ DUO2 nieuw model van 2013

maak geen zchrijvfoeten met de modellen. :grin:

op DUO2 kan geen Openpli 2.0, dus je zult wel over een DUO spreken.

je kunt met tulp aansluitingen (en een rare AV-receiver) terwijl die aan is en je de tulp insteekt een stroomstoot genereren die de VU+ DUO kan beschadigen.

einde oefening...

koop maar een nieuwe.

ciao

I Am Gone Love You

JESTOFUNK

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...