Ga naar inhoud


Kan ik op de Hyundai 300 settings van andere ....


Gast

Aanbevolen berichten

modellen zoals de 1000 zetten.

 

Een kennis heeft er namelijk 1 gekocht. Ik kon dit type op internet niet vinden maar het is wel duidelijk een hyundai,

Kent iemand dit apparaat en kan ik er de settings van andere modellen op zetten.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Heb geen idee werkelijk, want ik ken de Hyundai 300 niet eens!!

Bedoel je echt de 300 of is het een type foutje??

 

OPROEP AAN ANDERE DIE HET WEL WETEN OM VAN JE TE LATEN HOREN!!

WE ZIJN ER VOOR ELKAAR...

 

Sorry maar ik je niet helpen als het een 300 is.....

 

JD

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is echt een 300 ik vond het ook raar maar het is echt zo komt ook uit het buitenland dit ding in Turkije gekocht van de zomer die kennis van mij. Ik wil niet het risico lopen om er de settings van de Hyundai 1000 in te zetten. Maar als iemand er wat meer over weet graaggggg???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben ik weer...........

 

Je verhaal omtrent de Hyundai HSS 300 heeft me niet los gelaten, daarom ben ik een onderzoekje gestart met google.

 

Volgens mij is het niet een Hyundai HSS 300, maar een PANSAT 300 (zelfde ontvanger als Hyundai, alleen andere merknaam).

Nu is alleen de vraag waarmee is die PANSAT 300 compatible??

Zoek maar eens met google op PANSAT+300+RECEIVER op het wereld wijde web, dan zie je plaatjes die lijken op Hyundai HSS 710. Heb ook een PANSAT 300 geizen die aan de buitenkant lijkt op een HSS1000, dus ik weet niet of er ook een nieuwe Hyundai HSS 710 is die qua uitelijk op de HSS, 825, 830 en 1000 lijkt. MAAR MISSCHIEN ZIT IK ER NAAST HOOR, DUS PAS OP!!!

 

Zag zo snel bij beide varianten (oude en nieuwe variant) geen sleuf voor smartcard en ook geen Common Interface sloten wat betekent dat hij geen cam (irdeto, seca, ofzo) aan board heeft dus een FTA ontvanger is (ongecodeerde kanalen). Wel zag ik in specificaties dat het een digitale FTA ontvanger betreft.

 

Dus waarschijnlijk kan je heir niet illegaal/legaal Canal plus of kiosk mee bekijken. M.a.w. hij valt dus niet te patchen, wel kun je er andere firmware in laden. Kan wat probleempjes die je nu hebt oplosssen.

 

Moet anders zelf ook even turen op het net!!!

Hoop je voldoende te hebben geinformeerd en mocht ik ernaast zitten, dan verneem ik dat graag van jouw of anderen.

 

Succes......

 

JD

 

KIJK OOK HIER EVEN:

http://www.digi-receiver.de/satworld/ilg-digsatdi.htm

 

DAAR STAAT HET VOLGENDE:

--------------------------------

Hyundai HSS-710 (Pansat 300) digital

1300 . . . . . . 1 MB 2 MB 32 bit (50 MHz) . . . - - - 1.2 Hyundai

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...