Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb gisteren een autoradio Silvercrest CRE-719 uit m'n T4 ingebouwd in een andere wagen.

Nu stel ik vast dat ie geen MP-3 files meer leest, noch op CD noch op SDcard noch op USB stick

Radio werkt normaal, CDspeler speel originele CD's af

Radio herkent nochtans de media maar doet niks met de MP3 files???

Op de SD cards leest hij ook geen wav files

Geplaatst:

Heefi die dat wel altijd gedaan dan?

• Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

• Moderator
Geplaatst:

Misschien nog een keertje spanningsloos maken?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Ik heb de radio eruit gehaald en geopend.

Een flatcable gaat van de USB en SD cardlezer naar de CD drive en verdwijnt dan met z'n banen in het labyrint van een vierkante flatpack chip met 120 of 160 aansluitingen...

Ie is meermaals spanningsloos gemaakt en gereset: Nada!

Dat begrijp ik gewoon niet hoe een chip er zomaar de brui aan geeft, tenzij ik hier of daar iets moet herinstellen?

Geplaatst:

zit er geen klein knopje op dat je met behulp van een tandenstoker of dergelijke moet indrukken

waarmee je het toestel kan resetten.

grtz philip

vuduo 500 GB HDD  openpli4 -  vuduo2 1TB HDD 2xdualS2 tuner openpli4 :grin: - XP1000 pli4

Samsung plasma 60inch-AVR Denon-Bose accoustimas 7.1 :P

logitech harmony ultimate

TVV - dual lnb 19.2 & 23.5 - OSCAM

Geplaatst: (aangepast)

Ik denk dat je microprocessor overleden is,waarschijnlijk door een ( ESP ) elektrostatische ontlading via een van de ingangen .

Bij deze app.van de onderste prijsklasse heb je kans dat de ingangen  voor deze spanningen die in een auto gemakkelijk ontstaan , waarschijnlijk niet voldoende zijn beveiligt, waar door de kans bestaat dat een gedeelte van de chip vroegtijdig  overleden is.

aangepast door columbo
  • Moderator
Geplaatst:

Je kan hem nog eens terug hangen in je T4, dan weet je of de wagen en ontvanger zijn getrouwd.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...