Ga naar inhoud


Na betaaltelevisie ook betaalradio in Nederland


Sprietje

Aanbevolen berichten


Vroeger had je toch ook betaalradio... via de satelliet kon je het ontvangen via Premiere (nu Sky) maar ook in Zweden hadden ze het... het is een tijd lang ook rechtstreeks bij de provider te abonneren geweest...maar volgens mij bestaat dat nu niet meer.

 

Ik heb het even overwogen... vond het te duur, en later heb ik het dan gehad via mijn premiere abonnement, waar het bij zat.

 

Nu heb je dat volgens mij niet meer nodig... via mijn internetradio (Squeezebox) heb ik massa's radiostations... heel erg leuk vind ik dat. en volledig gratis...

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die maloten lopen nog steeds met het idee rond dat de gemiddelde nederlanderlander elke maand geld over houd.Nou die tijd ligt toch echt al een tijdje achter ons.De maand duurt voor velen al veel te lang.

Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers.

Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Hmn, een van de redenen waarom ik niet meer naar films op de Nederlandse commerciële zenders kijk zijn de steeds langer wordende reclame blokken met eindeloze herhalingen voor van alles en nog wat. Na 10 minuten reclame weet je eigenlijk niet meer waar de film over ging.

Ik koop liever films op Blue-Ray en kijk die dan zonder onderbrekingen.

Wanneer er betaal radio gaat komen, zal het alternatief zijn dat er radiozenders komen met reclame uitzendingen, onderbroken door programma's.

Er zal dan een markt ontstaan voor betaal radio zonder reclame.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Casa CM , met sint-juttemis !!

 

In België heeft het ook ooit al bestaan , via de kabel , dacht ik ??

aangepast door cookie monster

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Was er niet een vrij lange tijd terug dat Mutichoice betaalradio zonder raclame aanbood?

 

Ik meen een zender of 30, maar dat is voor de consument nooit goed doorgebroken, de supermarkt hier maakte van zo'n soort dienst tot voor kort nog gebruik, maar die is inmiddels overgestapt op muziek en aanbiedingen vanaf een USB stick. Ik weet nog als het hard regende dat de muziek in de zaak wegviel, daar waren ze vooral blij mee tijdens Sinterklaas en de Kerst. Ik weet niet precies wat voor bestanden en muziekcomputer gebruiken, maar als ze de bestanden die op de USB stick staan kunnen aanpassen, dan zijn ze daar erg blij mee.

 

Dab+ gaat geen betaalzender worden, heeft ook geen enkele zin, want dan breekt het nooit door.

 

Het alternatief is dus zelf je muziekbestanden beheren, heb je alleen nog nieuws nodig als je het horen wilt.

 

Digitenne is in de huidige vorm langzaam aan het uisterven, mogelijk kunnen ze straks de TV frequenties gaan veilen zoals dat ook bij de radiozenders is gebeurd, dan hebben we een leuk alternatief.

 

Betalen voor Canaldigitaal vinden al veel mensen te ver gaan, velen hebben aan Nederland 1, 2, 3 en een regionale omroep al voldoende.

 

Films kan je op vele manieren in huis halen, dat hoeft niets te kosten, dus alternatieven zijn er voldoende.

 

Neem ik ook nog even de e-boeken erbij, mits ze veel gevraagd, makkelijk via via te krijgen.

aangepast door ilseonline

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Onze 538 meneer heeft het over het feit dat we nu ook al betalen omdat er reclame vrije radio in sommige pakketten zit, dat klopt, het zit inderdaad automatisch in een pakket op itv van KPN. En ik moet zeggen, het bevalt goed.

 

Maar als ik er apart voor zou moeten betalen gaat het er direct uit tenzij het een zodanig laag bedrag wordt, bijvoorbeeld iets van 2 euro per maand.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb net een nieuwe quad besteld, er is geen geld meer over om betaald radio te luisteren :D

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, als je de huidige radio hoort, is er niets om voor te betalen. De kwaliteit van de prorgramma's maar vooral ook het geluid, is totaal waardeloos. Het geluid wordt zo enorm opgemixt, dat het niet meer aan te horen is. Qua inhoud, ga ik al zeker geen cent betalen.

 

Hoe komen ze erop, om ook hier weer extra geld te gaan vragen...?

 

Iedereen denkt maar dat ze overal extra geld voor kunnen vragen.

 

NEE!!! Dat kan niet!!!

 

Geef me nog maar een reden om niet meer naar die K nederlandse scheeuwende leeghoofden te luisteren met hun opgeklopte scheeuwerig geluid!

ET10000
DM7020HD

Linux laptop en Linux zelfbouw NAS

Link naar reactie
Delen op andere sites

De radio pakketten op ITV waar non stop muziek wordt gedraaid in een genre naar keuze heeft wel iets en feitelijk betaal ik er nu ook voor want het zit verborgen in een pluspakket, maar als ik er apart voor zou moeten betalen........niet dus.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Multichoice Radio, als je een week geluisterd hebt, ontdek je dat het een band is die weer van voor af aan begint na x uur.

Is bij echt grote providers al ten prooi gevallen aan bezuiniging en uit het pakket gehaald. Zoals Sverige ook reeds schreef.

Dus reine Product-placing strategie.

Als je een balletje opwerpt voor commerciële Partijen krijg je al betaald / gesteekpenningt.

Leuk afscheidscadeau voor Brüggenwirth zal er zeker in zitten, naast die overige handdrukken.

 

Sinds Diewertje Blok stopte heb ik geen Nederlandse radio meer gehoord... (op wat vroege vogels na in de auto)

succes met het aantonen dat we luisteren en dus moeten betalen

L'enfant

Vangelis

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...