Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo forumleden,

Ik heb het volgende probleem

ik heb een Samsung ue46f6650 hier wilde ik mijn matrix reborn zcas 1 cam instoppen.

resultaat werkt niet hd zenders canaal digitaal worden niet gezien wel allerlei spaanse en duitse zenders. 

werkt deze cam uberhaupt nog wel met cd?

is deze te programeren naar een neuwere software versie zodat ik weer ongestoord tv kan kijken?

of moet k een nieuwe ci cam kopen en zo ja welke is dan het meest geschikt voor de samsung tv?

bvd

alex

Geplaatst: (aangepast)

Nou, ik zie de UE46F6650 al helemaal niet in de lijst staan van gecertificeerde TV’s van canalDigitaal dus is het de vraag of die werkt met een CI-module van CanalDigitaal, zie:

http://www.canaldigitaal.nl/uploadedfiles/content/overlay/gecertificeerde-televisies.pdf

Misschien met een Astoncrypt?

Ik vraag me zelfs af of deze een DVB-S2-tuner heeft, de UE46F6650SS wel.

aangepast door Sprietje
  • Moderator
Geplaatst:

Je zal een Astoncrypt 1.07 met SW 2.26 of een Canaldigitaal module moeten gebruiken, dan heb je een kans dat het gaat werken.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

ik heb net dezelfde tv met matrix reloaded 

en het werkt  met keyfly.. op mijn modulle 

1x Dreambox 900UHD OpenPLi GCC-13.2 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio 1xZgemma H7S - 4K

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

Geplaatst: (aangepast)

volgens mij moet een alpha crypt mudule ook werken.

bij mij wel zowel in mijn philips tv met interne tuner( 3100 serie) als in mijn dream 7020 hd

Volgens mij werkt de Alpha Crypt niet met de oranje cd kaart.....is meer voor UPC en Ziggo toch?

Hallo forumleden,

Ik heb het volgende probleem

ik heb een Samsung ue46f6650 hier wilde ik mijn matrix reborn zcas 1 cam instoppen.

resultaat werkt niet hd zenders canaal digitaal worden niet gezien wel allerlei spaanse en duitse zenders. 

werkt deze cam uberhaupt nog wel met cd?

is deze te programeren naar een neuwere software versie zodat ik weer ongestoord tv kan kijken?

of moet k een nieuwe ci cam kopen en zo ja welke is dan het meest geschikt voor de samsung tv?

bvd

alex

Hoi , Ik heb net voor een ander lid de Reborn weer voorzien van Zcas 1.1 en die werkt weer perfect heb ik gehoord ook met de oranje kaart...als alternatief zou je Terminator 1 software kunnen proberen of Keyfly 4.5 maar meende dat deze alleen voor de Revolutions werkt....

Werkt dat alles niet heb je de volgende opties als eerste keuze de Aston 1.07 met versie 2.26 die is sneller als de tweede optie namelijk de Mediaguard module de originele van Canal Digitaal zelf...er zijn meer opties maar om ongestoord te kunnen kijken heb je met deze de meeste kans.....

Mocht je er niet uitkomen, ik heb nog wel een paar Reborn's liggen en kan deze wel eens proggen en testen op mijn Pana viera tv met de diverse software die ik eerder noemde....

Groetjes.........

aangepast door Terradon
Geplaatst:

bij mij werkt hij wel met de oranje cd kaart.

en wel met de originele software er is ook een alternatieve software waarmee je hem zelfs voor sky duitsland kunt gebruiken.

Geplaatst:

Hallo,

Mijn matrix reborn met zcas 1.1. en oranje seca 3 kaart werkt in mijn TV Samsung UE40C8700.

Echter op het kaartje zit geen abonnement meer op, het decodeert alleen NED 1 t/m 3 en de regionale zenders etc. HD kan ik uiteraard niet testen.

Mijn matrix reloaded werkt ook in mijn TV met bovengenoemd kaartje.

Groet, Goofykwek

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen