Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Beste,

Ik wil binnenkort een duo 2 aan gaan schaffen. Heb een multytenne quatro twin schotel (2 kabels naar ontvanger dus)

Na hier het halve forum door gespit te hebben kan ik voor mezelf het volgende nog niet beantwoorden wat wijs is qua tuner's en beste signaal kwaliteit.

-2 single tuners

-1 twin tuner, 1 slot leeg voor toekomstig gebruik

-2 twin tuners ? (weet dat ik dan eigenlijk 2 kabel te kort kom, 2 tuners niet kan aansluiten)

Ik las namelijk dat sommige forum leden last hadden van blokken in beeld bij de single tuner, en dat de twin tuner daar minder (?) last van zou hebben.

Verder ben ik benieuwd ofdat er beperkingen zitten aan het gebruik van 1 twin tuner t.o.v. 2 singles of juist omgekeerd.

En natuurlijk ofdat, indien je 2 twin tuners erin steekt, dat weer voordelen oplevert bv met software matig door lussen van de 2 niet aangesloten tuners. Of gaat het software matig door lussen op een dergelijke manier dat ook die tuner fysiek niet nodig is?

Alvast bedankt voor de reacties.

Geplaatst:

Ik heb een 1 twin tuner er in en heb een multytenne tripple, heb gemiddeld 67% signaal en geen blokken, behalve bij een zware bui, dan moeten we even wachten tot er beeld is

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...