Ga naar inhoud


Kathrein 940, welk CI module voor Canaldigitaal?


OldJohn

Aanbevolen berichten


OK. Dus toch de verkeerde kaart. Het is inderdaad dezelfde als geplaatste foto door Moderator (Gerard). Had zelf ook al eens gekeken bij de Kathrein en deze verwijzen inderdaad naar Sky Germany. Ik zal de kaart retour zenden. Wat ik niet begrijp - mijn kennis schiet hierin tekort -  dat een CI-module niet standaard de cards kan ontcijferen. Je zou verwachten dat een Kathrein 940sw voldoende heeft aan een 'standaard' slot waarin diverse kaarten kunnen. Sprietje geeft een afbeelding van de juist module. Hoe kom je zoiets aan de weet? Zijn er bijvoorbeeld tabellen of overzichten van? Wat kost zo'n CI-module?

aangepast door OldJohn
Link naar reactie
Delen op andere sites

Mascom heeft voor Seca geen licentie en heeft dit ook nooit gehad, CanalDigitaal gaat hier niet mee open.

Kwalitatief een zeer goede CI met regelmatig een software update via OTA en te gebruiken voor  Cryptoworks, Irdeto (1 en 2), Conax, Betacrypt, en Alphacrypt.

Zelfs dat niet Johan... het is een Alphacrypt LIGHT zie ik...

Ik heb hier een gewone Alfphacrypt, en gebruik deze module voor mijn ORF kaart... heb er vroeger wel het nederlandse Filmnet mee gehad (was gewoon Irdeto destijds) en nook Premiere (Beta).

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

OldJohn schrijft:


“Sprietje geeft een afbeelding van de juist module.


Hoe kom je zoiets aan de weet? Zijn er bijvoorbeeld tabellen of overzichten van? Wat kost zo'n CI-module?”


De belangrijkste info is de gebruikerservaring van forumleden van allerlei satellietforums.

Ik zie de AstonCrypt 1.07 in Amsterdam en Almere voor €75,- te koop.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ontving van www.mascom.de het onderstaande bericht:
 

Goeiemiddag, het AlphaCrypt Light kan de Canal Digitaal kaart niet
decoderen, dat kan alleen het AlphaCrypt Classic. Wij kunnen uw Modul upgraden naar AlphaCrypt Classic. Het
Upgrade kunt u in de Shop bestellen en dan het modul goed verpakt aan het adres hier onder sturen.Het upgrade wordt op dezelfde dag, dat het modul hier komt, doorgevoerd en teruggestuurd. Mit freundlichen Grüßen / Kind regards  Mary Van Kleef


Kosten E. 36,95
 

 



 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het even voor je getest...  Ik heb een Alphacrypt Classic (die ik voor ORF gebruik) en heb mijn Zwarte smartcard van CD Nederland er even in gestopt... ik heb alleen NL 1,2 en 3 (SD) en dit werkt netjes... geen probleem. Software versie 3.25 (= laatste versie).

 

De update zou dus waarschijnlijk een optie kunnen zijn.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...