Grave4all Geplaatst: 16 augustus 2013 Geplaatst: 16 augustus 2013 Ik wil graag mijn tuner voor de satelliet vervangen door een DVB-C tuner. Deze heb ik aangeschaft, , echter nu ik 'm wil vervangen, blijkt mijn DM800 pinnetjes te hebben ipv een sleuf. Volgens de doos is de tuner module Plug&Play, wie weet of ik er nog iets bij moet kopen, of waar ik de juiste tuner kan aanschaffen en/of waar ik op moet zoeken. Alvast bedankt voor de moeite.
Loui (K) Geplaatst: 16 augustus 2013 Geplaatst: 16 augustus 2013 Koop dan een echte ipv een clone zo zie maar weer je loopt altijd tegen een probleem aan.
gjstroom Geplaatst: 16 augustus 2013 Geplaatst: 16 augustus 2013 (aangepast) Wat bedoel je met pinnetjes ? Alle dmm tuners zitten volgens mij op een printje dat je in een soort van pci-e slot schuift. Een kale dvb-c tuner heeft idd pinnetjes. 16 augustus 2013 aangepast door gjstroom
Grave4all Geplaatst: 16 augustus 2013 Auteur Geplaatst: 16 augustus 2013 Hallo Gistrom, Klopt inderdaad, als ik op youtube kijk, hoe men de tuner eruit haalt,, gaat dat aan de zijkant en via een soort van PCI slot.. Bij mij moet ik de tuner omhoog trekken en steken er pinnetjes onderuit, zie de foto's. Misschien moet ik iets overzetten?
Moderator ceesv Geplaatst: 16 augustus 2013 Moderator Geplaatst: 16 augustus 2013 Misschien ook eens bij onze huisregels kijken? 4. Illegale zaken mogen hier niet besproken worden!Het doel van dit board is een verzamelpunt te zijn voor satelliet enelektronica hobbyisten die middels dit board over hun hobby kunnendiscussiëren. Een gezonde discussie over alle aspecten van satellietontvangst is dus zonder meer mogelijk en wordt zelfs aangemoedigd. Onsdoel is echter niet om mensen middelen of informatie te verschaffenwaarmee men gratis naar betaal TV programma's van welke betaal TVaanbieder dan ook kan kijken. Ieder lid draagt hierbij zelf deverantwoordelijkheid dergelijke informatie niet middels dit board teverstrekken. Het plaatsen van decoderingsleutels (keys), bestanden (zipfiles, firmware enz.) waarin zich keys bevinden of het vragen naar keysof deze bestanden of links naar sites waar ze te vinden zijn is op onsboard is dan ook ten strengste verboden! Ook discussies over illegaleclone boxen en/of cardsharing zijn taboe. Uitsluitend wanneer het gaatom situaties waarbij je via een LAN binnenshuis je eigen kaarten sharedover meerdere eigen ontvangers, kan een discussie over cardsharingworden toegestaan. Vanwege de grote 'gevoeligheid' van het onderwerp,zullen dergelijke discussies echter altijd zeer kritisch en met weinigtolerantie worden beoordeeld. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Aanbevolen berichten