Ga naar inhoud


Start niet meer op.


daddycool57

Aanbevolen berichten

Na een paar dagen problemen, stilstaand beeld en af en toe de boodschap "geen videosignaal", wat telkens kon verholpen worden door de ontvanger met de schakelaar achteraan aan en uit te zetten doet deze nu niets meer.

Bij het inschakelen licht enkel de rode led op; dus geen uur noch zendernummer aanduiding op het display (ook de "draaiende tandwieltjes" verschijnen niet op het scherm)

Herkend er iemand er iemand dit probleem en nog belangrijker, weet er iemand wat te doen ?

Alvast bedankt voor alle raad en hulp!

Als je vandaag je kop in het zand steekt, knars je morgen met je tanden.

Link naar reactie
Delen op andere sites


lijkt sterk op het elco syndroom

daar is op forum wel èèn en ander over te vinden. ;)

 

grtz Philip

vuduo 500 GB HDD  openpli4 -  vuduo2 1TB HDD 2xdualS2 tuner openpli4 :grin: - XP1000 pli4

Samsung plasma 60inch-AVR Denon-Bose accoustimas 7.1 :P

logitech harmony ultimate

TVV - dual lnb 19.2 & 23.5 - OSCAM

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier ook gehad, bewuste elco vervangen al meer dan een jaar geleden en alles nog altijd oké, al heb ik er wel een hoger voltage ingezet uit een sloopprint. Ook heb ik de pootjes van de oude elco laten zitten om niet op het gevoelige moederbord te moeten solderen.

Wel goed keukenrol papier rond de elco gedaan, komt vieze giftige troep uit als je de elco zelf doorknipt.

Kosten dus NUL.

geholpen worden is leuk, iemand anders kunnen helpen leuker.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren hetzelfde probleem gehad.Alleen rode LED,verder niets.C807 220uF 16V vervangen door een 330uF 16V.Oude C eruit geknipt,pootjes inderdaad laten zitten ,en de nieuwe (oude Elna) condensator erop gesoldeerd.Hierna deed de Vu+ het weer perfect.Mijn Vu+ was een van de eerste type`s toen deze uitkwam.

  • Like 1

VU+ DUO - SEG SR-800 - Nokia 9500S - Dreambox 7000S

Wavefield T90 (28.5E-23.5E-19.2E-16E-9E-5E-1W-5W-8W-15W)

Yamaha TRX850 SuperTwinSport

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...