Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Hallo ,

kan iemand mij vertellen hoe ik lithouws kanalen kan krijgen via mijn sat ?

Heb een VU+ Duo2 aangeschaft en een schotel die staat op 4.8 E op astra 4 .

Groetjes Jo

aangepast door jobo2874

• Moderator
Geplaatst:

Volgens de link van Sprietje zijn er ongecodeerde zenders.

Kijk anders eens op de link bij die zenders,  http://www.lrt.lt/

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Dat je dat "kan" zal ik niet uitsluiten... maar dit soort dingen zijn hier gesensureerd, en zijn dus verboden gebied.

Overigens, als je familie of kennissen in Litauen hebt, is het altijd goedkoper om rechtstreeks daar een abo af te sluiten, op hun adres.

Bedenk overigens dat Viasat niet echt de makkelijkste is om met een zelf gekozen receiver te kijken...

Ik praat nu over de Zweedse tak van viasat, maar ze hebben speciale receivers met smartcard die met elkaar gepaard zijn...  Dat was voor mij de reden om niet voor viasat te kiezen, maar voor Canal Digital.

Ik hoorde echter van een dealer in Zweden dat je nu wel met vu+ of met dreamboxen het viasat aanbod zou kunnen bekijken...  dus waarschijnlijk is dat voor de andere versies ook wel zo, al weet ik het niet 100% zeker.

De enige FTA zender is volgens mij LTV World Sirius/Astra op 5 gr oost:  freq 12380 Hor SR 27500 FEC 3/4

aangepast door Sverige

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Geplaatst:

Ik begrijp daaruit dat je geen bekenden hebt daar?

Dan wordt het erg moeilijk om het klaar te krijgen... dan moet je inderaad op zoek naar een dealer in internationale pay tv kaarten... maar die vragen vaak de hoofdprijs voor de bemiddeling van zo een abo...

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

• 4 maanden later...

Beste leden

Ik heb een wavefrontier t55 en zou willen weten welke frenquenties van de sirius ik hiermee ontvangen kan. Momenteel ontvang ik enkel de kanalen van nordic beams ontvangstkwaliteit 60-75% ik heb helaas geen ontvangst (ik woon in midden NL) wat betreft de europe beams waarop de meeste vrije kanelen te vinden. Weet iemand waar dat aan kan liggen ? De lnb die ik voor sirius gebruik is een Inverto LNB ECO Single.

alvast bedankt voor de reacties.

aangepast door 4sat

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen