Lex_luthor Geplaatst: 3 september 2013 Geplaatst: 3 september 2013 Kan ik u een foto sturen van het kaartje, of maak ik dan de schade groter door de flitser. (ja misschien stom gedacht maar wil niks erger maken snappie) Misschien kan u zo de kans inschatten Een foto maken van beide kanten kan geen kwaad, en ik zou die hier op het forum plaatsen. Dat geeft iedereen de mogelijkheid een duit in het zakje te doen. Blijf niet wachten tot er iemand een kansinschatting maakt dat de inhoud te redden is. Die is per definitie < 100% Je kunt er helemaal niets mee, je moet alleen vertrouwen hebben in degene die je het werk toevertrouwt.
trust Geplaatst: 3 september 2013 Geplaatst: 3 september 2013 Stephanie , niet flitsen , dat geeft reflecties waardoor het niet duidelijker word . En , nee ik heb geen bedrijf die zoiets doet maar heb ervaring en veel vrije tijd om zoiets uit te voeren. Het gaat je ook geen geld kosten . Indien nodig is een setje verende naalden samen stellen een leuke uitdaging . Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging . Octagon SF8008 4K Edision Primo IP S2 Dr.HD F16 1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ 1.2 m Echostar Offset aan schuur 53º E 34.5 W Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka
Lex_luthor Geplaatst: 4 september 2013 Geplaatst: 4 september 2013 (aangepast) Stephanie , niet flitsen , dat geeft reflecties waardoor het niet duidelijker word . En , nee ik heb geen bedrijf die zoiets doet maar heb ervaring en veel vrije tijd om zoiets uit te voeren. Het gaat je ook geen geld kosten . Indien nodig is een setje verende naalden samen stellen een leuke uitdaging . "Stephanie , niet flitsen , dat geeft reflecties waardoor het niet duidelijker word" De reflecties t.g.v. het flitsen hebben natuurlijk alleen betrekking op de afbeelding die je zou gaan maken, en heeft natuurlijk geen enkele invloed op de reddingspogingen. "Het gaat je ook geen geld kosten" Voor dit argument zijn onze zuiderburen natuurlijk ongevoelig, hiervoor vallen alleen de Hollanders! Ben wel benieuwd of het met de foto's goed gaat komen. Ik hoop dat Stephanie ons daarover t.z.t. nog informeert. 4 september 2013 aangepast door Lex_luthor
stephanie Geplaatst: 8 september 2013 Auteur Geplaatst: 8 september 2013 Ik weet niet wat ik doen moet. Omdat ik bang ben dat deze laatste kans ook niet lukt. Ik zal morgen een foto maken en die op de site erbij zetten als mij dat lukt. Hopelijk kunnen jullie zo ook al iets zien.
trust Geplaatst: 8 september 2013 Geplaatst: 8 september 2013 Stephanie , ik weet niet hoever je bij mij vandaan woont , maar je kunt altijd vrijblijvend langskomen zodat we het samen onder de microscoop kunnen bekijken en de kans inschatten . Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging . Octagon SF8008 4K Edision Primo IP S2 Dr.HD F16 1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ 1.2 m Echostar Offset aan schuur 53º E 34.5 W Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka
stephanie Geplaatst: 8 september 2013 Auteur Geplaatst: 8 september 2013 Stephanie , ik weet niet hoever je bij mij vandaan woont , maar je kunt altijd vrijblijvend langskomen zodat we het samen onder de microscoop kunnen bekijken en de kans inschatten . Ik woon in Zuid-limburg!
Mojo Geplaatst: 9 september 2013 Geplaatst: 9 september 2013 Ik woon in Zuid-limburg! Da's niet zo ver van Nijmegen. You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
stephanie Geplaatst: 9 september 2013 Auteur Geplaatst: 9 september 2013 Da's niet zo ver van Nijmegen.
stephanie Geplaatst: 9 september 2013 Auteur Geplaatst: 9 september 2013 Foto van kaartje Ik krijg ze niet beter.. Aan de rechter zijde van het kaartje is et een beetje opgewipt/gebogen.
columbo Geplaatst: 10 september 2013 Geplaatst: 10 september 2013 (aangepast) Als het micro sd kaartje niet gebroken is ,dan kun je hem evt zo in een adpter kaart steken Deze is Niet van een Chip voor zien,en die vervolgens weer in een usb adapter gestoken kan worden,ook hier in zit geen chip. Dus als de je mazzel hebt kun je alle bestanden zo weer uitlezen. gemaakt met sony cybershot DSC-HX7V ,16,2 mega pixels. 10 september 2013 aangepast door columbo
Steve Geplaatst: 10 september 2013 Geplaatst: 10 september 2013 dit onderwerp is gestart op 16 aug. we zijn bijna een maand verder en er is nog niets gebeurt. stuur dat kaartje dan op dan kunnen we je misschien helpen
trust Geplaatst: 10 september 2013 Geplaatst: 10 september 2013 @Columbo , in haar eerste bericht staat een foto waar het scheurtje wel goed te zien is . Een bedrijf heeft al pogingen gedaan het kaartje uit te lezen , zonder succes . Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging . Octagon SF8008 4K Edision Primo IP S2 Dr.HD F16 1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ 1.2 m Echostar Offset aan schuur 53º E 34.5 W Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka
stephanie Geplaatst: 10 september 2013 Auteur Geplaatst: 10 september 2013 @Columbo , in haar eerste bericht staat een foto waar het scheurtje wel goed te zien is . Een bedrijf heeft al pogingen gedaan het kaartje uit te lezen , zonder succes . Kun je mij je mail geven dan kan ik binnenkort eens langskomen met het kaartje. Wat u laatst zei dat u ook eens zo wil kijken als ik dat fijner vond.
trust Geplaatst: 10 september 2013 Geplaatst: 10 september 2013 Je hebt PM Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging . Octagon SF8008 4K Edision Primo IP S2 Dr.HD F16 1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ 1.2 m Echostar Offset aan schuur 53º E 34.5 W Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka
trust Geplaatst: 11 september 2013 Geplaatst: 11 september 2013 Ik heb zojuist het filmpje van recoverfab bekeken Als zij met al hun mogelijkheden zeggen : niet meer te redden dan moet ik bekennen dat de kans dat ik het wel kan nihil is . Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging . Octagon SF8008 4K Edision Primo IP S2 Dr.HD F16 1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ 1.2 m Echostar Offset aan schuur 53º E 34.5 W Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen