Ga naar inhoud


Chip sd kaart gebroken


stephanie

Aanbevolen berichten


En waar lag dat bedrijf?

Er is een barst in! Ik heb hem naar recoverfab gestuurd in duitsland en die zeggen we kunnen je niet helpen meer. Hij is kapot. Maar ik denk zo misschien is er iemand op aarde die het wel kan. Moet het een leeg kaartje zijn

 

Zit in jouw geheugen soms ook een barst ? :(

 

Over dat bedrijf in Belgie ,

Ik kan je daar niets over zeggen , ik heb er nog nooit mee te doen gehad .

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zit in jouw geheugen soms ook een barst ? :(

 

Over dat bedrijf in Belgie ,

Ik kan je daar niets over zeggen , ik heb er nog nooit mee te doen gehad .

Nee natuurlijk zit er geen barst in mij geheugen maar er zijn zoveel bedrijven over de hele wereld misschien was dat een ander bedrijf.

Ik dacht misschien kunt u eens kijken op de website van dat bedrijf in Belgie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ze zeggen daar ook dat bij het vinden van scheuren dat ze niet verder gaan met recoveren. Ze hebben een barst gezien en zijn meteen tot de conclusie gekomen dat het niet mogelijk is.

 

Als de memory chip of de controller chip niet gebroken zijn zie ik toch nog een kans.

 

Ik wil het wel proberen. Alle apparatuur heb ik hier. Alleen kan ik een recoverpoging niet doen "terwijl je wacht".

Je zal dan wat geduld moeten hebben.

 

Ik woon in heerlen

Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl 

Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind die conclusie van Recoverlab ook vreemd , in het filmpje zie je toch duidelijk dat ze ook intern aansluitingen kunnen maken .

Tenzij ze een röntgen opname hebben gemaakt waarbij te zien is dat de chipis gebroken .

Ik weet niet of het überhaupt mogelijk is om te röntgen zonder data te beschadigen / verliezen .

@Stephanie , je redder (?) woont om de hoek , neem een beslissing !

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze zeggen daar ook dat bij het vinden van scheuren dat ze niet verder gaan met recoveren. Ze hebben een barst gezien en zijn meteen tot de conclusie gekomen dat het niet mogelijk is.

 

Als de memory chip of de controller chip niet gebroken zijn zie ik toch nog een kans.

 

Ik wil het wel proberen. Alle apparatuur heb ik hier. Alleen kan ik een recoverpoging niet doen "terwijl je wacht".

Je zal dan wat geduld moeten hebben.

 

Ik woon in heerlen

Kunt u mij een prive bericht sturen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Kunt u mij een prive bericht sturen?

Je kan hem ook zelf een privé bericht sturen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...