fredsat Geplaatst: 23 september 2002 Geplaatst: 23 september 2002 Hi, Mijn nokia 9500 met DVB2000beta6, gemodificeerde CAM met ulster94 eeprom doet het prima op alle C+ kanalen behalve Studio, 16/9 en X-zone. Ik heb de PID op auto-update gezet en de aldus verkregen instellingen gesaved. Ook de PID en VID gecontroleerd met de instellingen op m'n Humax die komen overeen met elkaar. Heeft iemand enig idee wat ik nog kan proberen P.S heb een Fun 6in1 geprobeerd van Satkoos, Boris en Hutsefruts... VU+ DUO, Open Pli
Gast Geplaatst: 23 september 2002 Geplaatst: 23 september 2002 menu (blauw toets op afsb. ) info toets op afstb. 0 = pmt ecm pid scan nu zijn de caid - pid - id/prov zichtbaar druk op 1 als het goed is komt het beeld blauw = menu 7 = pid's a (mark op afsb.) = Channel 3 = replace Gr.
Ome Merde Geplaatst: 24 september 2002 Geplaatst: 24 september 2002 als je 100% zeker bent dat je cam omgebouwd is naar Amon Allsas dan zou ik eens een recente settingslijst proberen, bijv. die van Satlook . hulde, merDe deze ruimte is te huur
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen