phil 3548 Geplaatst: 17 augustus 2013 Geplaatst: 17 augustus 2013 Over 2 weken krijg ik op mijn adres het alles in 1 pakket van ziggo. Ik ben me alvast een beetje aan het inlezen op de site van ziggo en nu zie ik op deze site staan dat de maximale lengte van de coaxkabel tussen de hoofdaansluiting en het modem maar 1 meter mag zijn. Als dit daadwerkelijk zo is dan heb ik straks het modem midden in de huiskamer staan en dat wil ik liever niet. Ik wil het modem het liefst uit het zicht hebben staan, maar dan moet de lengte van de coaxkabel een metertje of 5 zijn. Wie heeft hier ervaring mee? DM-800HD se -|- stab HH120 -|
Pietjebel10 Geplaatst: 17 augustus 2013 Geplaatst: 17 augustus 2013 Hi onzin, ik heb er hier 15 meter tussenhangen. Geen probleem . Maar gebruik wel een goede coax kabel en connectors daar zit de clou. Ervan uit gaan dat je beginsignaal natuurlijk goed is. Als coax heb ik KOKA799 gebruikt. Trouwens door het hele huis. Wanneer je coax niet goed is krijg je allerlei vreemde verschijnselen. Succes. Vu+ Uno DM 800 DM800SE Sundtek-C HUMAX
Psychosammie Geplaatst: 17 augustus 2013 Geplaatst: 17 augustus 2013 Je kan altijd experimenteren. Kost je maximaal een paar meter coax. Als je het modem draadloos gaat gebruiken let dan wel op waar je hem neerzet. Midden in de huiskamer is misschien nog wel de beste plek. Misschien wil je vanaf het modem utp kabels trekken naar andere apparaten? Zelf begrijp ik dat wegproppen van apparatuur niet zo maar dat zal wel te maken hebben met de factor vrouw :-) Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
phil 3548 Geplaatst: 17 augustus 2013 Auteur Geplaatst: 17 augustus 2013 Heren bedankt DM-800HD se -|- stab HH120 -|
phil 3548 Geplaatst: 17 augustus 2013 Auteur Geplaatst: 17 augustus 2013 Zelf begrijp ik dat wegproppen van apparatuur niet zo maar dat zal wel te maken hebben met de factor vrouw :-) Psychosammie je mag nooit meer raden :-) DM-800HD se -|- stab HH120 -|
wapper Geplaatst: 18 augustus 2013 Geplaatst: 18 augustus 2013 Is idd onzin zolang je signaal maar goed genoeg is. Mar verwacht geen hulp vanuit ziggo als er was is, aangezien modem officeel voor ziggo maar 1meter lang mag zijn vanaf aop.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen