Ga naar inhoud

Kanalenlijst Hans, 17 augustus 2013

hro

Aanbevolen berichten

Nieuw sinds 2 augustus, per satelliet, chronologisch in tijd:

Astra 19 oost:

• Eurosport 2 Germany weg;
  • ESPN America weg;
  • FTL Deutschland weg;
  • Sport 1 US HD via Sky Germany, code;
  • Sky HD FanZone, Sky Germany, code;
  • ProSieben Maxx (i.p.v. Sat1 Emotions), test, start 3 september, fta.

Astra 23 oost:

• NatGeoWild HD, CD, code;
  • CT:D/CT Art, code (Tsjechisch);
  • FOX Sports 1, 2 en 3, CD, code;
  • FoxLife zal 19 augustus vervangen worden door FOX (NL). Vast op nummer 11 gezet, CD, code.

Astra 28 oost:

• ESPN America weg;
  • TCM+1, Sky UK, code.

Hotbird 13 oost:

• ESPN America weg;
  • HRT (Kroatië) weg;
  • Iran E Aryaee TV, fta;
  • Fox Sports Plus, Sky Italy, code (sd en hd).

Kabel:
Delta, UPC (Brabant), Ziggo (deels) aangepast op FOX Sports 1 t/m 5.
FOX NL: Delta zeker, UPC gok (FoxLife?), Ziggo geen nieuw bestand
ontvangen.

e2_hanssettings_19e_23e.zip

e2_hanssettings_19e_23e_28e.zip

e2_hanssettings_13e_19e_23e_28e.zip

e2_hanssettings_13e_19e_23e_28e_AND_rotating.zip

• Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Af en toe wanneer ik mijn box opnieuw moet flashen na wat experimenteren krijg ik onbedoeld een andere lijst mee... best een aardige lijst maar ik ben inmiddels zo gewend (verwend) aan/door deze lijst.... dat ik hem altijd gelijk weer in mijn box zet... deze komt dus vanzelf weer mee bij de updates..... 

• Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze lijst is als vanouds super! Bedankt.

• Like 1

VU+ Ultimo 4K PLI 9.x dual DVB-S2 FBC tuner met 750Gb WD Blue, VU+ Zero 4K PLI 9.x  Visiosat G4 Quadro met 3 Alps quad en 1 Inverto Ultra Black quad, LG G1 Oled Evo 77 inch, Sony Bravia KDL 65-XD7505, , Nvidia Shield TV Pro mediaplayer, Denon AVR-X3500 audioreceiver. Zone 1: 2X Kef IQ90, 2x Kef IQ10, Kef IQ60c, BK XXLS 400 subwoofer. Zone 2: 2X Tangent EVO4. Fritzbox 7590. Synology DS418, Raspberry Pi 3B

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze zenderlijst super vinden met zenders die verdwijnen en gecodeerd zijn .Amai wat moeten jullie nog hebben of moet er nog verdwijnen of gecodeerd gaan ...............

Sonny led 32itch TV   M7 MZ-101 HD 80cm schotel4losse lnbs 0.1 VISSION ontv.13-19-23-28.bassic+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze zenderlijst super vinden met zenders die verdwijnen en gecodeerd zijn .Amai wat moeten jullie nog hebben of moet er nog verdwijnen of gecodeerd gaan ...............

Welke lijst heb jij dan gemaakt?

VU+ Ultimo 4K PLI 9.x dual DVB-S2 FBC tuner met 750Gb WD Blue, VU+ Zero 4K PLI 9.x  Visiosat G4 Quadro met 3 Alps quad en 1 Inverto Ultra Black quad, LG G1 Oled Evo 77 inch, Sony Bravia KDL 65-XD7505, , Nvidia Shield TV Pro mediaplayer, Denon AVR-X3500 audioreceiver. Zone 1: 2X Kef IQ90, 2x Kef IQ10, Kef IQ60c, BK XXLS 400 subwoofer. Zone 2: 2X Tangent EVO4. Fritzbox 7590. Synology DS418, Raspberry Pi 3B

Link naar reactie
Delen op andere sites

Prachtig lijst dank je wel!

Een vraagje, achteraan de lijst staan er een heleboel entries die beginnen met LN-xxx

Zijn dit mini providers of wat betekenen die? Het lijkt erop dat deze gesorteerd zijn op categorie in het engels.

Meer vooraan staat er dan ook gewoon entries per categorie maar dan in het nederlands. Wat is het verschil tussen beide? Juist de taal?

Verder niks dan lof over deze lijst!!

Greetz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan doel je op de lijst 'rotating'. Deze kent twee delen. Deel 1: het vaste (13/19/23/28 en 9 voor liefhebbers) uit de andere grootste, aangevuld met alle bestanden van KingofSat voor het hele zichtbare gebied oost-west. Deze zijn door King ingedeeld naar thema en naar land (LN).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...