hro Geplaatst: 9 september 2013 Auteur Geplaatst: 9 september 2013 Ik heb deze voor het eerst i.c.m openpli geinstalleerd, de lijst is mooi, alleen werkt 90% van de streams niet, hoe kan dit 90%... dat is wel erg veel. De streams zijn mij ooit allemaal werkend aangeleverd. Werken = hier op een ET9500. Vele andere receivers kunnen niet goed met streams overweg. Dat is reden 1. Maar in de loop van de tijd zijn veel stream-url's aangepast. Als ik dan geen nieuwe krijg blijven de oude voor 'dood' staan. Helaas heb ik geen tijd om dagelijks alle streams na te lopen. Dat is reden 2. Dus: zie onze special en probeer werkende regels aan te leveren (e-mail adres staat in de kanalenlijst).
groeselt Geplaatst: 9 september 2013 Geplaatst: 9 september 2013 Ik heb er nu wel heel veel werkend, ik heb een extra plugin gedownload ervoor et stream of zoiets heette die.
hro Geplaatst: 9 september 2013 Auteur Geplaatst: 9 september 2013 klopt, dat zou een tip zijn die we eerder al in ons blad, en in de special te downloaden via onze site (wiens naam ik hier niet mag noemen), heb vermeld.
groeselt Geplaatst: 10 september 2013 Geplaatst: 10 september 2013 op zich werkt het goed, heb er zelf ook al toegevoegd bv. tv 538 wat ik wel merk, als ik tussen de streams zap, hangt hij vaak vast
hro Geplaatst: 10 september 2013 Auteur Geplaatst: 10 september 2013 blijven hangen is een bekend verschijnsel. Heeft te maken met het feit dat receiver soms van codec over moet schakelen: niet alle streams gebruiken zelfde systeem. Niet iedere receiver kan daarmee vlot overweg. als je een nieuwe werkende regel gevonden hebt: mail me die. Nogmaals: e-mailaccount mag ik hier niet noemen maar staat in de kanalenlijst. Dan neem ik die regel over en kunnen meer mensen er gebruik van maken.
Sinbad Geplaatst: 10 september 2013 Geplaatst: 10 september 2013 Bij mij (dm800 se en openpli)werken die streams uitstekend,bedankt voor de moeite..kan iemand een werkende stream vinden voor mbc-2,3 en action?staan er niet tussen..bedankt. gr
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen