Ijzere Geplaatst: 17 augustus 2013 Geplaatst: 17 augustus 2013 Hallo, kan sinds gisteren geen Discovery channel meer ontvangen, melding kanaal gecodeerd. Heb de tvv kaart al geheractiveerd, geen effect. Iemand met zelfde probleem,of oplossing ??
Bambike Geplaatst: 18 augustus 2013 Geplaatst: 18 augustus 2013 van frequentie veranderdzitten nu op 11023 H 22000 5/6 en dit op astra 1 BigBisat (Astra 1-2-3-4, Hotbird, Eutelsat 9B, Thor en Turksat 42°). Dreambox 920 met dvb-c en dvb-s, Dreambox 7080 met 3x dvb-s en dvb-c, Dreambox8000
Ijzere Geplaatst: 18 augustus 2013 Auteur Geplaatst: 18 augustus 2013 Thans voor de reactie, staat al op de nieuwe frequentie. Heb al vanalles geprobeerd,nog steeds gecodeerd...
atomics Geplaatst: 20 augustus 2013 Geplaatst: 20 augustus 2013 Ik heb hetzelfde probleem op een M7 ontvanger , terwijl op een andere ontvanger ( ingebouwde tv-panasonic ontvanger + CI module) Discovery wel ontvangen wordt dit met dezelfde kaart weet iemand intussen iets meer??
dirocca Geplaatst: 20 augustus 2013 Geplaatst: 20 augustus 2013 fastscan of nieuwe zenderlijst inladen grtz Philip vuduo 500 GB HDD openpli4 - vuduo2 1TB HDD 2xdualS2 tuner openpli4 - XP1000 pli4 Samsung plasma 60inch-AVR Denon-Bose accoustimas 7.1 logitech harmony ultimate TVV - dual lnb 19.2 & 23.5 - OSCAM
atomics Geplaatst: 20 augustus 2013 Geplaatst: 20 augustus 2013 zenderlijst is al 2x opnieuw ingeladen , zonder resultaat wat ook eigenaardig is ,is dat ik wel Discovery ontvang op die M7 met een tvv kaart van een vriend ter info ; Op het zwart scherm staat "smartkaartstatus -- geen toegang" ik heb een basiS abonnement van het eerste uur ( waar nu MOTORS-TV van weggehaald is en niet teruggekomen is zoals op BassiC abonnement) maar dat speelt hier geen rol ,aangezien ik Wel Discovery ontvang met de Panasonic tv Ontvanger
satelliet123 Geplaatst: 20 augustus 2013 Geplaatst: 20 augustus 2013 zenderlijst is al 2x opnieuw ingeladen , zonder resultaat wat ook eigenaardig is ,is dat ik wel Discovery ontvang op die M7 met een tvv kaart van een vriend ter info ; Op het zwart scherm staat "smartkaartstatus -- geen toegang" ik heb een basiS abonnement van het eerste uur ( waar nu MOTORS-TV van weggehaald is en niet teruggekomen is zoals op BassiC abonnement) maar dat speelt hier geen rol ,aangezien ik Wel Discovery ontvang met de Panasonic tv Ontvanger Waarom stap je dan niet over op het basic pakket? Vu+ Solo - Openpli Samsung UE32EH6030
atomics Geplaatst: 21 augustus 2013 Geplaatst: 21 augustus 2013 Waarom stap je dan niet over op het basic pakket? Ik heb zo mijn reden en twijfels om zo maar over te schakelen ...want; 1 ik gebruik één Sharp tv en 2 Panasonic tv's met ingebouwde ontvangers , dit zonder enig probleem tot dit dit jaar. met deze toestellen zijn sinds de wijzigingen van tvv zijn Vele kanalen niet meer te ontvangen zonder storingen ik ben van zins ( moet wel ) 3 apparte ontvangers aan te schaffen om op de tv 's aan te sluiten maar met het persbericht door can.dig / tvv in " tv-totaal " over de komst van een " CI+ -module" heb ik mijn twijfels en weet ik niet wat juist is om nu aan te schaffen en bij de tvv wordt er geen info gelost over de CI+ ( heb diverse malen contact genomen) omdat Ik geen zin heb om straks weeral 3 nieuwe ontvanges te dumpen moet de keuze van de ontvangers juist zijn (eventueel ontvangers waarin CI+ is voorzien? ,zoals de TECHNISAT S2), heeft Iemand suggesties?
Moderator ceesv Geplaatst: 21 augustus 2013 Moderator Geplaatst: 21 augustus 2013 Mijn Panasonic's hebben geen problemen, misschien toch eens overwegen iets te investeren in de schotel? Overstappen naar CI+ zou het einde van de provider betekenen, alle ontvangers zouden dan vervangen moeten worden. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
atomics Geplaatst: 22 augustus 2013 Geplaatst: 22 augustus 2013 Mijn Panasonic's hebben geen problemen, misschien toch eens overwegen iets te investeren in de schotel? Overstappen naar CI+ zou het einde van de provider betekenen, alle ontvangers zouden dan vervangen moeten worden. Ik gebruik een ovalen 100cm- Visiosat + 4 lnb's thuis , en een Triax 88cm +4 lnb bij mijn dochter Schotels hadden (ook planeta HD) en hebben beide goede ontvangst met een M7 en de Triax ontvangst ook goed met een LG-TV-ontvanger ipv haar Panasonic Ik gebruik thuis ook een Panasonic TX-P50VT20E en een Sharp LC-60LE635E - Panasonic ontvangst ; NET NIET genoeg op HD-kanalen HD-EEN , HD-Canvas , HDNed3 , (Wel Goede ontvangst op HD-VTM , HD-Ned 1 HD-Ned2 DiscoveryHD-showcase ; SLECHT op 2Be , vier , vijf , vitaya , Acht , NatGeo , één canvas ( Panasonic ondersteun nogthans MPEG4-AVC S2, QPSK, 8PSK ) -Sharp ontvangst ; bij aanzetten is er slechts 12 seconden Goede ontvangst op bovenstaande tvv kanalen , Nadien Vriest het beeld vast . Misschien is de LNB "inverto" voor Astra3 net niet goed genoeg ( smalle kop ( past anders niet tussen de ander LNB's) -Wat betreft de CI+ heb ik gehoord dat er stelselmatig zou overgeschakeld zal worden Zie ook deze link : Totaal TV | CanalDigitaal stapt over op CI+ module
Ijzere Geplaatst: 25 augustus 2013 Auteur Geplaatst: 25 augustus 2013 Ik heb eindelijk een antwoord op mijn probleem met tvv. Nadat mijn tvv dealer al herhaaldelijk mijn probleem aan de tvv helpdesk had doorgegeven,en ik diverse mails heb gestuurd(geen reactie), kregen we dan toch een medewerkster aan de lijn die zij dat in de met de verandering van de tvv pakketten bepaalde zenders in de oudere pakketten niet meer beschikbaar zijn !! En om deze terug te krijgen moet de klant zelf een nieuw pakket aanvragen !? Mijn dealer en ik vielen bijna om van verbazing! Dus concreet: je hebt bv een basispakket , dan merk je dat je ineens zonder verwittiging, een deel van je zenders niet meer kan zien. Dan moet je zelf maar weten dat je naar een nieuw pakket MOET overstappen om je zenders die je altijd al had terug te ontvangen?.? Dit MOET je dan ook nog eens zelf via mail aanvragen!!? Waar zijn ze toch mee bezig? Geen info ,niets . Wel sturen ze enquêtes over klantentevredenheid. Die heb ik dan ook heel positief ingevuld !!!!
atomics Geplaatst: 25 augustus 2013 Geplaatst: 25 augustus 2013 Ik heb eindelijk een antwoord op mijn probleem met tvv. Nadat mijn tvv dealer al herhaaldelijk mijn probleem aan de tvv helpdesk had doorgegeven,en ik diverse mails heb gestuurd(geen reactie), kregen we dan toch een medewerkster aan de lijn die zij dat in de met de verandering van de tvv pakketten bepaalde zenders in de oudere pakketten niet meer beschikbaar zijn !! En om deze terug te krijgen moet de klant zelf een nieuw pakket aanvragen !? OPGELET IJzere , laat je daar door die tvv medewerster niet op het verkeerde spoor zetten ! Want... hoe kom het dan ,dat er bij mij ontvangst is terwijl ik zoals jij ook nog een oudere BasiS pakket heb. Het rare is wel dat ik via 2 ontvangers wel DISCOVERY ontvangst heb , maar met een andere ontvanger( M7) NIET, DIT MET MIJNZELFDE kaart EN oude BasiS-PAKKET ---Dus; DISCOVERY wordt nog Ontvangen via mijn niet gecertifieerde Panasonic en Sharp, en Niet met de TVV-ontvanger (M7)! -- Hoe dit komt is de vraag? Wie weet iets meer? ( wat zeker weg is ,is MOTORS-TV (op oude basiS pakket) ( is niet hetzelfde van een BasiC pakket)... Wie heeft een recente lijst van de te ontvangen kanalen met basiS abonnement, dat zou ook handig zijn. groetjes
Gast Geplaatst: 25 augustus 2013 Geplaatst: 25 augustus 2013 Hier ook geen beeld meer van Discovery en ook het oude basis pakket. Ook handmatig gescand op de betreffende positie's levert niets op. Gisteren de schotel terug perfect uitgericht.
atomics Geplaatst: 25 augustus 2013 Geplaatst: 25 augustus 2013 Hier ook geen beeld meer van Discovery en ook het oude basis pakket. Ook handmatig gescand op de betreffende positie's levert niets op. Gisteren de schotel terug perfect uitgericht. Wim , Welke ontvanger gebruikt je? Wie heeft een recente lijst van de te ontvangen kanalen met basiS abonnement? of waar kan je dat vinden ? (niet te vinden op TVVwebsite)
Gast Geplaatst: 25 augustus 2013 Geplaatst: 25 augustus 2013 Wim , Welke ontvanger gebruikt je? Wie heeft een recente lijst van de te ontvangen kanalen met basiS abonnement? of waar kan je dat vinden ? (niet te vinden op TVVwebsite) Ik heb sinds een week de VU+ Solo 2, en daarvoor de Philips DSR 8121. En zelfs toen op de Philips had ik al een tijd geen beeld meer dus aan de nieuwe ontvanger zou het niet liggen. Discovery HD showcase ontvang ik wel al een hele tijd (terwijl ik zou denken dat dit pas in het (nieuwe) Basic zit). Ook VRT radio 1 en 2 werken niet bij mij.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen